Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego w ilości 20 000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach

KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GLIWICACH ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Wrocławska 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GLIWICACH
    ul. Wrocławska 1
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    REGON: 273073013
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-gliwice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego w ilości 20 000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rodzaj - przedmiot zamówienia - „Dostawa oleju napędowego w ilości 20 000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach”.Paliwo ON dostarczone do poszczególnych jednostek zgodnie z poniższymi adresami:KM PSP Gliwice, ul. Wrocławska 1,JRG PSP Gliwice - Łabędy, ul. Mechaników 3,JRG PSP Knurów, ul. 1 - go Maja 2a,JRG PSP Pyskowice, ul. Szpitalna 4.Dostawa, o której mowa w pkt 1 będzie realizowana na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego w dniu roboczym (od poniedziałku do piątku) w terminie do 5 dni od podpisania Umowy do Zamawiającego na wskazany adres Komendy Miejskiej PSP i podległych JRG w określonych ilościach, podanych w zgłoszeniu, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna nastąpić jednorazowo (w ciągu jednego dnia roboczego). Przedmiot zamówienia musi odpowiadać ustalonym standardom normy PN-EN 590+A1:2017-06 – olej napędowy do silników z zapłonem samoczynnym (kod CN 27101943) bez dodatku bioestrów (B0).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134220-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100);Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27.03.2023 r. do godz. 9:00.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:• w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Mileniumnr 90 1160 2202 0000 0005 0896 7302• poręczeniach bankowych, lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;• gwarancjach bankowych;• gwarancjach ubezpieczeniowych,• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymiz umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z zapisami Ustawy PZP.8. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu bankowego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiająca wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym (obrót paliwami), lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień,2) zdolności technicznej lub zawodowej:a) o udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) należycie wykonał co najmniej 2 dostawy oleju napędowego o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach