Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego w ilości 20 000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach

KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GLIWICACH ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Wrocławska 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GLIWICACH
    ul. Wrocławska 1
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    REGON: 273073013
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego w ilości 20 000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj - przedmiot zamówienia - „Dostawa oleju napędowego w ilości 20 000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicachoraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach”.Paliwo ON dostarczone do poszczególnych jednostek zgodnie z poniższymi adrsami:KM PSP Gliwice, ul. Wrocławska 1,JRG PSP Gliwice - Łabędy, ul. Mechaników 3,JRG PSP Knurów, ul. 1 - go Maja 2a,JRG PSP Pyskowice, ul. Szpitalna 4.Dostawa, o której mowa w pkt 1 będzie realizowana na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego w dniuroboczym (od poniedziałku do piątku) w terminie do 5 dni od podpisania Umowy do Zamawiającego na wskazany adresKomendy Miejskiej PSP i podległych JRGw określonych ilościach, podanych w zgłoszeniu, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Realizacja przedmiotu zamówienia powinnanastąpić jednorazowo (w ciągu jednego dnia roboczego). Przedmiot zamówienia musi odpowiadać ustalonym standardomnormy PN-EN 590+A1:2017-06 – olej napędowy do silników z zapłonem samoczynnym (kod CN 27101943) bez dodatkubioestrów (B0).2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy potwierdzony przez uprawnionego pracownika odpisświadectwa jakości o właściwościach wg PN-EN 590 jakim jest przedmiot zamówienia i kartę charakterystyki produktu.3. Zamawiający wymaga, aby urządzenia do pomiaru przeładowywanego paliwa posiadały stosowne certyfikaty, atesty lub inne ważne dokumenty potwierdzające prawidłową ilość przetłoczonego paliwa z cysterny dostawcy do zbiornika odbiorcy.4. Auto-cysterna użyta do transportu oleju napędowego o właściwościach wg PN-EN 590+A1:2017-06 powinna byćwyposażona w system pomiarowy wydawanego paliwa tj. urządzenie do wydruku, które będzie zawierać datę, godzinę,ilość wydanego paliwaw temperaturze rzeczywistej oraz temperaturze przeliczeniowej w + 15oC.5. Każdorazowo po dostarczeniu partii paliwa Zamawiający otrzymywać będzie dowód wydania paliwa oraz wydruk ilościwydanego paliwa z autocysterny.6. Wykonawca winien udzielić gwarancji jakości na okres minimum 6 miesięcy na produkt dostawy - dostarczony olejnapędowy. Jeżeli wykonawca nie przedstawi zamawiającemu odrębnego pisemnego dokumentu gwarancji jakości- zawartaumowa ma charakter i znaczenie prawne takiego dokumentu.7. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanego w ofercie produktu, charakteryzując gopoprzez wskazanie na konkretny wyrób (nazwanie, określenie marki, znaku towarów lub innych przypisanych wyłącznietemu produktowi cech, np. PN/EN).8. W okresie gwarancji wszelkie naprawy/wymiany gwarancyjne będą wykonywane bezpłatnie.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134220-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach