Przetargi.pl
DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO POJAZDÓW KOMUNALNEGO ZAKŁADU GOSPODARKI ODPADAMI OSADUS W ZAKRZEWIE 13-200 DZIAŁDOWO

Komunalny Zakład Gospodarki Odpadami OSADUS ogłasza przetarg

  • Adres: 73-200 Działdowo, ul. Osiedleńcza 3a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 697 78 86 , fax. 0-23 697 78 86
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Odpadami OSADUS
    ul. Osiedleńcza 3a 3a
    73-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-23 697 78 86, fax. 0-23 697 78 86
    REGON: 51143610100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO POJAZDÓW KOMUNALNEGO ZAKŁADU GOSPODARKI ODPADAMI OSADUS W ZAKRZEWIE 13-200 DZIAŁDOWO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest dostawa 62.400,0 litrów oleju napędowego bezpośrednio do pojazdów Komunalnego Zakładu Gospodarki Odpadami OSADUS w Zakrzewie, 13-200 Działdowo, sukcesywnie w ilości około 1300 litrów raz w tygodniu, przez okres 12 miesięcy 2010 roku. Parametry oferowanego oleju napędowego winny być zgodne z Polskimi Normami. Każda partia dostawy musi być zrealizowana w ciągu 48 godzin od telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Cena jednostkowa 1 litra oleju napędowego będzie podlegała zmianom tylko w przypadku zmiany ceny oleju napędowego u producenta, wyłącznie o wskaźnik procentowej zwyżki lub obniżki ceny oleju napędowego, lub innych nie zależnych od oferenta składników oferowanej ceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia - że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie (minimum 2 listy referencyjne) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowszczyzna.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach