Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ogłasza przetarg
- Adres: 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6252313 , fax. 089 6254129
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy
ul. Kolejowa 29 29
13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6252313, fax. 089 6254129
REGON: 51075050000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 206000 EURO. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących dostaw: 1. Etylina Pb 95 - 11000 L 2. Olej napędowy - 30600 L 3. Olej turdus - 120 L 4. Olej superol CB - 100 L 5. Olej selektol specjal SD - 30 L 6. Olej Mobil Super 15W/40 - 90 L 7. Olej ELF diesel 15W/40 - 25L 8. Olej hipol 15 F - 15 L 9. Olej hipol GL 4 - 50 L 10. Olej castrol GTX 15W/40 - 5 L 11. Olej castrol EDGET TD 5W/40 - 25 L 12. Olej mixol - 100 L 13. Olej stihl - 35 L 14. Olej husgwarna - 10 L 15. Olej lux - 30 L 16. Smar ŁT 43 - 100 Kg 17. Olej hydrauliczny hl 46 - 120 L 18. Płyn R-3 - 20 Szt 19. Olej hydrauliczny L-HV-68 - 20 L 19. Płyn petrygo - 100 L 20. Płyn do spryskiwania szyb - 70 L 21. Smar Mobilgrease 0,4 kg - 100 Szt 22. Woda destylowana - 10 L Dostawa paliwa i olejów odbywać się będzie własnymi pojazdami i sprzętem Zamawiającego z możliwością codziennego odbioru ze stacji paliw położonych w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego wg zapotrzebowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał. Nr 1), b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. d) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że dostawy te zostały wykonane należycie; ( na zał. Nr 2 ) e) Akceptowany projekt umowy, f)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał nr 3 )
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWĘ PALIWA I OLEJÓW DO POJAZDÓW I SPRZĘTU BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG W NIDZICY z podziałem na 2 części
Dodano: 2015-12-31 - Dostawy hurtowe oleju napędowego do zbiornika będącego w użytkowaniu Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Lidzbarku Warmińskim
Dodano: 2015-12-23 - Zakup oleju napędowego do samochodów będących w posiadaniu Olmedica w Olecku Sp z o o
Dodano: 2015-12-09 - Sukcesywne Dostawy Paliwa: oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 dla Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. w Olsztynku w roku 2016
Dodano: 2015-12-08 - Sukcesywne dostawy paliw płynnych do pojazdów i sprzętów Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu oraz oleju opałowego do kotłowni budynków Wydziału Administracji Cmentarzy w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 49 i Wydziału Produkcji Ogrodniczo-Szkółkarskiej i Zbytu przy ul. Agatowej 50 w Gronowie Górnym.
Dodano: 2015-12-04 - Dostawa paliwa - etyliny bezołowiowej 95 i 98 oraz oleju napędowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej. Zadanie 1 - dostawa etyliny bezołowiowej 95. Zadanie 2 - dostawa etyliny bezołowiowej 98. Zadanie 3 - dostawa oleju napędowego.
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa paliw płynnych w roku 2016
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa paliw dla środków transportu Urzędu Miejskiego w Korszach oraz jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2015-11-17 - DOSTAWA PALIWA
Dodano: 2015-04-08 - Sukcesywne dostawy paliwa : oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 dla Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w roku 2015
Dodano: 2015-02-04