Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości w budynku szpitalnym oraz świadczenie usług transportu wewnętrznego poprzez: - utrzymanie w należytym stanie sanitarno-higienicznym pomieszczeń szpitalnych i ciągów komunikacyjnych zgodnie z zasadami epidemiologicznymi i procedurami obowiązującymi w szpitalu (harmonogram prac z zakresu higieny szpitalnej zawarty w załączniku nr 1). Ogólna powierzchnia podlegająca usłudze wynosi 3.679,22 m2 (szczegółowy obmiar w załączniku nr 2)

Mazurskie Centrum Zdrowia Szpital Powiatowy Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. 3-go Maja 17
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4273252 , fax. 087 4273252
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazurskie Centrum Zdrowia Szpital Powiatowy Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. 3-go Maja 17 17
    11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4273252, fax. 087 4273252
    REGON: 51946111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazurskiecentrumzdrowia.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości w budynku szpitalnym oraz świadczenie usług transportu wewnętrznego poprzez: - utrzymanie w należytym stanie sanitarno-higienicznym pomieszczeń szpitalnych i ciągów komunikacyjnych zgodnie z zasadami epidemiologicznymi i procedurami obowiązującymi w szpitalu (harmonogram prac z zakresu higieny szpitalnej zawarty w załączniku nr 1). Ogólna powierzchnia podlegająca usłudze wynosi 3.679,22 m2 (szczegółowy obmiar w załączniku nr 2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca zobowiązany jest do: 1.wyznaczenia osoby zarządzającej wykonywaniem usługi na terenie szpitala, osoba ta będzie posiadała odpowiedni poziom wiedzy i doświadczenie pracy w szpitalu; 2.zapewnienia stałego kontaktu z osobą zarządzającą: bezpośredni lub telefoniczny przez całą dobę; 3.przeprowadzania szkoleń wstępnych-adaptacyjnych i doskonalących zatrudnionego personelu w zakresie higieny szpitalnej, stosowania środków myjących i dezynfekcyjnych nie rzadziej niż 3 razy w roku; 4.przedkładania Zamawiającemu rocznego planu szkoleń oraz udostępnienia dokumentacji dotyczącej przeprowadzonego szkolenia; 5.wyposażenia zatrudnionego personelu w środki ochrony osobistej: rękawiczki jednorazowe, fartuchy jednorazowe, maseczki i okulary ochronne; 6.wyposażenia zatrudnionego personelu w imienne identyfikatory oraz jednolite ubranie robocze; 7.zabezpieczenia i bieżącego uzupełniania środków czystościowych: mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki jednorazowego użytku, a także worki foliowe na odpady medyczne z kodem koloru zgodnym z procedurą postępowania z odpadami obowiązującą w szpitalu; Aktualnie w szpitalu znajdują się następujące ilości pojemników, do których należy dostarczać mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe: - pojemnik na mydło w płynie - 67 szt. - pojemnik na papier toaletowy - 32 szt. - pojemnik na ręczniki w rolkach - 25 szt. - pojemnik na ręczniki składane - 38 szt. - pojemnik na ręcznik w roli typu TORK MATIC - 1 szt. Podane wyżej ilości pojemników mogą ulec zmianie. 8.zakupu na własny koszt i zapewnienia magazynowania profesjonalnych preparatów myjących oraz dezynfekcyjnych niezbędnych do wykonania usługi, dobór środków dezynfekcyjnych i ewentualne ich zmiany Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Pielęgniarką Przełożoną i Pielęgniarką Epidemiologiczną; 9.przedkładania miesięcznego zużycia środków dezynfekcyjnych i preparatów myjących na każde żądanie Zleceniodawcy; 10.prania tapicerki, foteli, wykładzin; 11.kompleksowej renowacji powierzchni i zabezpieczania podłóg warstwą akrylową ochronną; 12.zapewnienia transportu wewnętrznego dotyczącego odpadów medycznych; 13.zapewnienia profesjonalnego wózka transportowego do transportu odpadów medycznych komunalnych w ilości 1 szt. na obiekt (wózek do transportu odpadów medycznych zakaźnych zapewnia Zleceniodawca); 14.zachowania reżimu sanitarnego w zakresie stosowania środków transportu i przestrzegania harmonogramu transportu wewnętrznego; 15.wyposażenia pracowników w profesjonalny sprzęt do utrzymania czystości (załącznik nr 3 ); 16.wykonywania prac czystościowych po przeprowadzeniu prac remontowych w pomieszczeniach szpitalnych; 17.prowadzenia rejestru przeprowadzonych prac z zakresu dekontaminacji poszczególnych pomieszczeń szpitalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ( art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Na potwierdzenie spełniania warunku należy dołączyć: oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 5 oraz dokumenty: oryginał lub kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2), tj. wykonali co najmniej 1 usługę porównywalną, tzn. usługę o podobnych standardach sanitarno-epidemiologicznych, trwającą nieprzerwanie przez okres 1 roku, świadczoną w szpitalu o liczbie łóżek nie mniejszej niż 90, w okresie 3 ostatnich lat przed wszczęciem postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie). Na potwierdzenie spełniania warunku należy dołączyć: oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 5 oraz dokumenty: wykaz usług porównywalnych wraz z referencjami, potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia przedstawionego w wykazie - załącznik nr 6, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3), tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 250.000 zł. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy dołączyć: oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 5 oraz dokumenty: polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 pzp. Na potwierdzenie spełniania warunku należy dołączyć: oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 5 oraz dokumenty: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA W OFERCIE NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW LUB OŚWIADCZEŃ, INFORMACJI: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten musi potwierdzać, że profil działalności oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 250.000 zł. 4. Wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikami: Harmonogram prac czystościowo-porządkowych - załącznik nr 1 (należy zaparafować każdą stronę), Wykaz sprzętu, środków dezynfekcyjnych i materiałów niezbędnych do wykonania usługi - załącznik nr 3 (należy podpisać), Projekt umowy na usługi sprzątania - załącznik nr 4 (należy zaparafować każdą stronę, podpisać), Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 5 , Wykaz usług porównywalnych wraz z referencjami, potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia/ zamówień przedstawionego w wykazie - załącznik nr 6, 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 1 w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 1 oraz jej podpisem. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: A. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; B. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; C. Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazurskiecentrumzdrowia.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach