Przetargi.pl
Usługa wykonania projektu budowlano - wykonawczego w Ośrodku Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Kikitach

Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-332 Kikity, Kikity 33
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 718-11-23 , fax. 0-89 718-11-23 wew. 303
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej
    Kikity 33 33
    11-332 Kikity, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 718-11-23, fax. 0-89 718-11-23 wew. 303
    REGON: 51064104600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania projektu budowlano - wykonawczego w Ośrodku Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Kikitach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano - wykonawczego ? modernizacji i przebudowy budynków J, R, M; ? modernizacji i przebudowy lub budowy nowych schodów w budynku J, R, M; ? modernizacji i przebudowy lub budowy nowej klatki schodowej w budynku P; ? modernizacji i przebudowy instalacji elektrycznej, wodnej, kanalizacyjnej budynków J, R, M; ? budowy kotłowni na gaz propan - butan w jednym z budynków J, R lub M lub kotłowni indywidualnie dla każdego z ww. budynków; ? budowy instalacji centralnego ogrzewania w budynkach J, R, M; ? budowy instalacji doprowadzającej gaz do budynków J, R, M z istniejących zbiorników. ? budowy sieci cieplnej (w przypadku jednej kotłowni dla budynku J, R, M) lub sieci gazowej w przypadku kotłowni indywidualnych; ? budowy sieci cieplnej z ww. kotłowni do budynku świetlicy centralnej; ? ocieplenia stropów i ścian budynków J, R, M; ? wymiana w ww. budynkach stolarki drzwiowej i okiennej w istniejących otworach ? modernizacja i przebudowa lub budowa nowych schodów prowadzących na piętro budynku P na zamkniętą klatkę schodową. ZAMAWIAJĄCY : Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej, Kikity 33, 11-332 Lutry. LOKALIZACJA : teren ośrodka, działka nr 3065 2 obręb Kikity. 1. Kod CPV: 71.00.00.00-8 2. Zakres usługi obejmuje: A. INFORMACJA OGÓLNA : Przedmiotem prac projektowych jest modernizacja i przebudowa istniejących pokoi hotelowych w budynkach J, R i M na pokoje hotelowe z uwzględnieniem węzłów sanitarnych dla każdego pokoju. Wymiana w ww. budynkach stolarki drzwiowej i okiennej w istniejących otworach. Modernizacja i przebudowa lub budowa nowych schodów prowadzących na piętro tych budynków. Ocieplenie dachów i ścian w budynkach J, R i M. Rozprowadzenie instalacji centralnego ogrzewania w budynkach J, R i M. Wymiana instalacji elektrycznej, telefonicznej i rtv. Budowa w jednym z ww. budynków kotłowni zasilanej gazem propan-butan lub kotłowni indywidualnie dla każdego z ww. budynków. Budowa przyłącza instalacji gazowej do zbudowanej kotłowni z istniejących zbiorników. Budowa sieci cieplnej (w przypadku jednej kotłowni dla budynku J, R, M) lub sieci gazowej w przypadku kotłowni indywidualnych. Budowy sieci cieplnej z ww. kotłowni do budynku świetlicy centralnej. Modernizacja i przebudowa lub budowa nowych schodów prowadzących na piętro budynku P na zamkniętą klatkę schodową. B. ZAKRES PRAC OBEJMUJE : 1) Wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych, 2) Wykonanie wstępnej koncepcji funkcjonalno - użytkowej w której należy uwzględnić: ? adaptację istniejących budynków J, R, M do funkcji budynków hotelowych z węzłami sanitarnymi w każdym z pokoi, ? umiejscowienia w tych budynkach kotłowni, ? lokalizację zmodernizowanych lub nowych schodów prowadzących na piętro budynków J, R, M i P, 3) Uzyskanie uzgodnień z Wydziałami Urzędu Miasta : Inwestycji Miejskich, Informatyki, Organizacji i Kadr na etapie koncepcji funkcjonalno - użytkowej przebudowy i modernizacji budynków. 4) Opracowanie dokumentacji projektowej ( projektu budowlanego i wykonawczego ) wszystkich niezbędnych branż ), zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane ( tekst jednolity z 2003r. Dz. U. Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz obowiązującymi normami i aktualnymi warunkami technicznymi dla tego typu obiektów oraz innymi przepisami obowiązującymi w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu. Dokumentacja projektowa musi zawierać : ? projekt budowlany - wykonawczy, ? projekt architektoniczny, ? projekt konstrukcyjny. Niezbędne ekspertyzy konstrukcyjne lub inne, Wykonawca wykona we własnym zakresie, na potrzeby projektu. Inwentaryzację architektoniczno-budowlaną oraz branżową, Wykonawca wykona na potrzeby projektu, również we własnym zakresie, w przypadku braku danych w inwentaryzacji udostępnionej przez Inwestora lub niezgodności podanych w niej wymiarów ze stanem rzeczywistym, ? projekt instalacji sanitarnych z wymianą instalacji wewnętrznych wodno - kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, ? projekt instalacji elektrycznej wraz z wymianą instalacji wewnętrznej oraz instalacji telefonicznej i rtv, ? przedmiary robót dla projektów wykonawczych branżowych, ? kosztorysy inwestorskie j.w., metodą szczegółową, z zestawieniem R, M, S. ? Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. C. WYKONAWCA ZOBOWIAZUJE SIĘ DO: 1. Uzyskania wszystkich niezbędnych pozwoleń, opinii oraz uzgodnień branżowych ( uzgodnienie p. poż, Sanepid, bhp, itp.) i instytucjonalnych, w tym z Wydziałami Urzędu Miasta : Inwestycji Miejskich, Informatyki, Organizacji i Kadr, 2. Opracowania wniosku o wydanie pozwolenia na budowę i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę z upoważnienia Zamawiającego., 3. Opracowania przedmiarów robót - zawierających zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych. Spis działów przedmiaru robót powinien przedstawiać podział wszystkich robót budowlanych na grupy robót, wg Wspólnego Słownika Zamówień /CPV/. Przedmiary robót należy wykonać jako oddzielne opracowanie z podziałem na branże. 4. Opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zawierających zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania dotyczące właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz określające zakresy prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót należy wykonać jako oddzielne opracowania, w których należy wydzielić tomy zgodnie z przyjętą systematyką podziału robót budowlanych. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego, wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV. 5. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy prawa. 6. Wykonania prac przedprojektowe, które muszą być wykonane przez Wykonawcę, na jego koszt w ramach przedmiotu zamówienia : ? aktualna mapa do celów projektowych, ? inwentaryzacja do celów projektowych. Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagane przepisami normy, warunki techniczne oraz posiadać niezbędne uzgodnienia i dokumenty konieczne do jej zatwierdzenia i uzyskania decyzji o pozwoleniu na wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót powinny spełniać w szczególności wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z 16.09.2004r. ). D. OPRACOWAŃIA I UZGODNIENIA: 1. Wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych. 2. Wykonanie wstępnej koncepcji funkcjonalno - użytkowej wraz z wymaganymi uzgodnieniami i opiniami. 3. Projekt budowlany zawierający : projekt architektoniczny i konstrukcyjny. 4. Projekt instalacji sanitarnych instalacji wewnętrznych wodno - kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania. 5. Projekt instalacji elektrycznej, telefonicznej i rtv. 6. Uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, opinii oraz uzgodnień branżowych ( uzgodnienie p.poż, Sanepid, bhp, itp.) i instytucjonalnych, w tym z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz z Wydziałami Urzędu Miasta : Inwestycji Miejskich, Informatyki, Organizacji i Kadr. 7. Opracowania wniosku o wydanie pozwolenia na budowę i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę z upoważnienia Zamawiającego. 8. Projekt wykonawczy wraz z projektami wszystkich niezbędnych branż, 9. Opracowanie przedmiarów robót, 10. Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót , 11. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego w oparciu o obowiązujące przepisy prawa. Opracowania należy wykonać w : ? 12 egzemplarzach - dokumentacja projektowa, w tym : a) 6 egz. ( projekt budowlany wszystkich branż ) b) 6 egz. ( projekt budowlano - wykonawczy wszystkich branż ), ? 4 egzemplarzach - specyfikacje techniczne, przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie oraz całość opracowania w 4 egzemplarzach w wersji elektronicznej na płycie CD rysunki w formacie pdf, przedmiary i kosztorysy ( w pliku o rozszerzeniu ods) obliczenia, opisy techniczne w formacie pdf, ( kosztorysy inwestorskie należy opracować na oddzielnym nośniku ) . E. INNE WYMAGANIA 1. Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i może być skierowana do realizacji. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa powyżej stanowią integralną część przedmiotu zamówienia. Każdy egzemplarz powinien być oprawiony, trwale zszyty oraz posiadać ponumerowane strony i rysunki . Projekt każdej branży powinien być podpisany przez niezależną osobę sprawdzającą (weryfikatora). 2. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt, wszystkie materiały niezbędne do realizacji zamówienia, w tym w szczególności ekspertyzy, opinie, badania i pomiary, podkłady geodezyjne, mapę zasadniczą, itp. a także wszelkie formalności administracyjne. Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty oraz utrudnienia związane z prawidłową realizacja zamówienia. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wszelkie opłaty za korzystanie z materiałów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. Materiały te obejmują między innymi: ? wydruki mapy ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej ? udostępnianie mapy ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej w formie numerycznej ? wypisy ewidencji gruntów i budynków ? udostępnianie ortofotomapy w formie numerycznej oraz wydruków. Konieczność naliczania oraz wysokość wyżej wymienionych opłat wynika z przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 roku w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielenie informacji, a także wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego. 3. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się szczegółowo z terenem oraz obiektem objętym przedmiotem opracowania, posiadaną dokumentacją i warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg prac projektowych. Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie . 4. Zamawiający udostępnia Wykonawcom : Zamawiający udostępnia w formie elektronicznej inwentaryzację budynków mających być przedmiotem modernizacji która stanowi maksimum informacji na etapie opracowywania Oferty oraz decyzję o warunkach zabudowy. Powyższa dokumentacja jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu ( tel. 089 718-11-23 wew. 319) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu i budynków, których dotyczy przedmiot zamówienia, w obecności przedstawiciela Zamawiającego, w celu dokładnego zapoznania się z lokalizacją i zakresem przedmiotu zamówienia. 5. Zakres zamówienia obejmuje również nadzór autorski nad realizacją robót zawartych w ww dokumentacji projektowej ( w ramach wynagrodzenia za jej opracowanie ). 6. Zamawiający wymaga aby w ramach wynagrodzenia za prace objęte przedmiotem niniejszego zamówienia, Wykonawca w razie konieczności lub potrzeb Zamawiającego wynikających np. ze zmiany przepisów prawa, zmiany warunków technicznych, aktualizacji kosztorysów inwestorskich itp. dokonał jednokrotnej aktualizacji dokumentacji lub przeszacowania kosztorysów inwestorskich. 7. Przed podpisaniem umowy w sprawie niniejszego zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym szczegółowy zakres poszczególnych etapów prac projektowych, przedstawiając harmonogram opracowania dokumentacji projektowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia . 8. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót opracowane przez Wykonawcę w ramach zawartej umowy mogą być wykorzystane przez Zamawiającego do przeprowadzenia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem w/w opracowań i zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego jako części Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uwaga dodatkowa ! Zamawiający wymagać będzie aby Projektant w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót określił właściwości urządzeń i materiałów za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane ( bez podania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ) w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Powyższy wymóg uzasadniony jest tym, że stwarzanie sytuacji powodujących pośrednio lub bezpośrednio narzucenie Wykonawcom robót przez podmioty trzecie konieczności dokonania zakupu u danego przedsiębiorcy poprzez podawanie w dokumentacji technicznej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń lub materiałów stanowi tzw. czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum trzy kompleksowe opracowanie projektów budowlanych o charakterze i złożoności podobnym do przedmiotu zamówienia tj. takich, gdzie wykonywano: ? roboty budowlane; ? instalacje elektryczne; ? instalacje sanitarne; ? instalacje centralnego ogrzewania; ? kotłownie gazowe wraz z projektami wykonawczymi o wartości min. 50 000 zł brutto, słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto (może to być: budowa, rozbudowa, nadbudowa, modernizacja, remont) i przedstawienia kserokopii dokumentów potwierdzających należyte wykonanie umowy w opisanym zakresie tj. referencji (lub innych dokumentów) i uzyskanego pozwolenia na budowę. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz prac projektowych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). - Dysponują lub będą dysponowali osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej : - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego, wydane według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub uprawnienia do tego rodzaju projektowania wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego, wydane według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub uprawnienia do tego rodzaju projektowania wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, Osoby posiadające wyżej wymagane uprawnienia muszą być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, decyzje o stwierdzeniu odpowiedniego przygotowania zawodowego projektantów przewidzianych przez Wykonawcę do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o członkostwie we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego. W przypadku, gdy zaproponowanymi osobami Wykonawca będzie dysponował, przedstawi on pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających warunek Zamawiającego. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 Ustawy, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 4) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a. spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b. spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c. osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) Wykaz prac projektowych wykonanych przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg zał. nr 1 do SIWZ. 3) Dokumenty potwierdzające, że prace o których mowa w pkt. 1.2) zostały należycie wykonane - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 4) Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, należy dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających warunek Zamawiającego. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby przewidziane przez Wykonawcę do wykonania zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a. decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie projektowania obiektu budowlanego, wydaną według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub uprawnień do tego rodzaju projektowania wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa osoby przewidzianej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia , b. decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych w specjalności architektonicznej bez ograniczeń w zakresie projektowania obiektu budowlanego, wydaną według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub uprawnień do tego rodzaju projektowania wydana na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa osoby przewidzianej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia , c. aktualne zaświadczenie osób posiadających wyżej wymagane uprawnienia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 6) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 8) W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że : a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument wymieniony w pkt 1.2 może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach