Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej na rok 2010

Zakład Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Krakowska 315d
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8297590 do 592 , fax. 033 8297590
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
    ul. Krakowska 315d 315d
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 8297590 do 592, fax. 033 8297590
    REGON: 07232149000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Art. 3 ust. 1 pkt. 3

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej na rok 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej na rok 2010 w ilości ok. 11.500 L miesięcznie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Dostawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty, że spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem zgodnie z wymogami ustawowymi. Spełnienie warunku: dostarczenie dokumentów, o których mowa w Części III, pkt. 2.2, 2.5, 2.9, 2.14. SIWZ, - posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku: dostarczenie dokumentów, o których mowa w Części III, pkt. 2.11 SIWZ, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku: dostarczenie dokumentów, o których mowa w Części III, pkt. 2.14. SIWZ, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Spełnienie warunku: dostarczenie dokumentów, o których mowa w Części III, pkt. 2.5, 2.9, 2.15. SIWZ, - akceptują warunki zawarte w SIWZ poprzez złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami postępowania zawartymi w SIWZ wraz z jej załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Spełnienie warunku: dostarczenie dokumentu, o których mowa w Części III SIWZ pkt. 2.8., - złożą komplet dokumentów wymaganych w części III pkt. 2 SIWZ. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium najniższej ceny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty (Załącznik nr 1 SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające posiadane uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - oświadczenie, że oferent pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty wyznaczonej jako termin składania ofert. Powyższy termin należy wpisać w formularz ofertowy (Załącznik nr 1 SIWZ), - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz 9 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, z zastrzeżeniem Części I pkt 10 SIWZ: a) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz 9 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) dokument ustanawiający pełnomocnika do wspólnego reprezentowania Dostawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; - oświadczenie, że Dostawca uzyskał konieczne informacje do przygotowania oferty, zapoznał się z warunkami postępowania zawartymi w SIWZ wraz z jej załącznikami oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń, a także, że zawarty w SIWZ Projekt Umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ) został przez oferenta zaakceptowany i że zobowiązuje się w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i jest świadom, że gdyby z jego winy nie doszło do podpisania umowy wniesione przez niego wadium wraz z odsetkami zostanie zatrzymane przez Zamawiającego (Załącznik nr 3 do SIWZ), - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta, chyba że dokumenty podpisują bądź zobowiązania podejmują osoby uprawnione do tego typu czynności i wskazane w jednym z dokumentów, o których mowa w Części III pkt 2.2. SIWZ - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Dostawca, - wykaz minimum 5 wykonanych na przestrzeni ostatnich trzech lat dostaw o podobnym charakterze i podobnej (bądź wyższej) wielkości zamówienia - należy podać daty wykonywania dostaw, wskazać odbiorców i załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (min. od 5 odbiorców). - koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. - oświadczenie o możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne (Załącznik nr 2 do SIWZ), - informacja Banku, w którym Dostawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Dostawcy na poziomie minimum 350.000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgo.bielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach