Przetargi.pl
Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz innych środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadwiślańskiej Spółki Energetycznej sp. z o.o. w Brzeszczach.

Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-620 Brzeszcze, ul. A. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7373100 do 105 , fax. 032 7373105
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp. z o.o.
    ul. A. Mickiewicza 2 2
    32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie
    tel. 032 7373100 do 105, fax. 032 7373105
    REGON: 27310647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nse.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz innych środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadwiślańskiej Spółki Energetycznej sp. z o.o. w Brzeszczach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz innych środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadwiślańskiej Spółki Energetycznej sp. z o.o. w Brzeszczach, w następujących asortymentach i ilościach: Ubranie robocze typu SZWED ( bluza plus spodnie ogrodniczki ), kolor zieleń butelka (zbliżony do odcienia w skali RAL 6029), tkanina: bawełna 100% o gramaturze min. 270 g na m2 (wg WTO producenta materiału - dołączyć kserokopię). Cechy, jakimi powinna się charakteryzować tkanina kurczliwość do 3%, odporności wybarwień na pranie domowe i komunalne w temp. 60 st. C (dopuszczalna zmiana barwy 3-4 w pięciostopniowej szarej skali). Wymagane logo Zamawiającego ( bluza, spodnie ) - 172 kpl; Ubranie ocieplane robocze zwykłe ( kurtka plus spodnie ) Kolor: kolor zieleń butelka (zbliżony do odcienia w skali RAL 6029), tkanina: mieszanka tkaniny poliestrowo - bawełnianej o składzie włókien 65% PES i 35% CO o gramaturze min. 274 g na m2 plus ocieplina 200 g na m2. Cechy, jakimi powinna się charakteryzować tkanina kurczliwość do 3%, odporności wybawień na pranie domowe i komunalne w temp. 60 st. C (dopuszczalna zmiana barwy 3-4 w pięciostopniowej szarej skali). Wymagane logo Zamawiającego ( kurtka, spodnie ) - 74 kpl; Bluza ocieplana, tzw Kufajka kolor zieleń butelka (zbliżony do odcienia w skali RAL 6029), Tkanina: mieszanka tkaniny poliestrowo - bawełnianej o składzie włókien 65% PES i 35% CO o gramaturze min. 274 g na m2 plus ocieplina 200 g na m2. Cechy, jakimi powinna się charakteryzować tkanina kurczliwość do 3%, odporności wybawień na pranie domowe i komunalne w temp. 60 st. C (dopuszczalna zmiana barwy 3-4 w pięciostopniowej szarej skali). Wymagane logo Zamawiającego - 47 szt.; Kurtka przeciwdeszczowa: kurtka do 3 uda z kapturem ściąganym w okolicy twarzowej sznurkiem, wyposażona w otwory wentylacyjne pod pachami, zapinana na guziki, zatrzaski, wykonana z tkaniny powlekanej ( podgumowana ), kolor zielony Wymagane logo Zamawiającego - 59 szt.; Fartuch skórzany dla spawaczy, ze skóry dwoinowej o grubości 2,0 do 2,5 mm utrzymywany szelką zakładaną na szyję i zapinany z tyłu za pomocą paska - 10 szt.; Ubranie p.pyłowe jednorazowego użytku WZÓR Du Pont Tyvek MODEL: Classic ( różne rozmiary ) - 183 szt.; Koszula flanelowa z tkaniny bawełnianej flanelowej polskiej produkcji w różnorodnej gamie kolorystycznej z długim rękawem ( bawełna 100%, gramatura 170g na m2 ) Wymagane logo Zamawiającego - 172 szt.; Kalesony dzianina, 100% bawełna, kolor szary, popielaty itp., nogawki ze ściągaczem, rozporek - 168 szt.; Chusta robocza wykonana z tkaniny bawełnianej 100% o splocie płóciennym, minimalne rozmiary 80 razy 80 cm - 4 szt.; Trzewiki skórzane ochronne olejoodporne, kategoria ochrony minimum SB, podeszwa szyto-klejona - 172 pary; Buty gumowe wzmocnione górnicze - z gumy ( nie dopuszcza się tworzywa ), podeszwy prasowane z protektorami zabezpieczającymi przed poślizgiem, cholewy gumowe wzmocnione - 104 pary; Buty gumowo-filcowe, podeszwy prasowane z protektorami zabezpieczającymi przed poślizgiem, przody cholewek gumowe, wewnątrz ocieplone filcem, górna część wykończona gumą - 74 pary; Onuce flanelowe 80 razy 50 cm - 344 szt.; Czapka letnia wykonana z tkaniny drelichowej - bawełna 100%, usztywniony daszek, regulacja z tyłu - 167 szt.; Czapka zimowa uszanka, wykonana z tkaniny drelichowej-bawełna 100%, spodnia część czapki ocieplana tkaniną bawełnianą i włókniną ocieplającą, części czapki osłaniające czoło, kark i policzki winny być ocieplone dodatkowo sztucznym futrem - 74 szt.; Ręcznik kąpielowy frotte bawełna 100% , gramatura 280-350 g na m2, wymiar 140 razy 70 cm - 346 szt.; Klapki kąpielowe z tworzywa sztucznego np. fakirki - 57 par; Rękawice monterskie, skóra licowa połączona z tkaniną, część chwytna wykonana z jednego kawałka skóry - 2680 par; Rękawice skórzane dla spawaczy, skóra bydlęca, część chwytna wykonana z jednego kawałka skóry( całodłoniowa ), długość rękawicy ok. 35 cm - 81 par; Rękawice ocieplane pikowane, pięciopalcowe - 67 par; Półmaska przeciwpyłowa z zaworkiem typ FMO-21-P2 jednorazowego użytku - 2850 szt.; Hełm ochronny np. UNIREG do pracy na wysokości i mocowania ochronników słuchu - 32 szt.; Zatyczki do uszu np.BILSOM typ 202S, 202L, 303S, 303L ( 2000 par na dowolnie wybrany typ zatyczek ) - 1300 par; Okulary ochronne np. UNIFAS 322C - 249 szt.; Rękawice powlekane gumą wampirki - 5320 par; Osłony twarzy dla palaczy kotłów siatkowe przeciwodpryskowe, nahełmowe z filtrami chroniącymi przed podczerwienią - 10 szt.; Nauszniki uniwersalne przeciwhałasowe, nahełmowe - 5 szt.; Podkoszulek bawełniany z krótkim rękawem, T-shirt. Kolor: kolor zieleń butelka (zbliżony do odcienia w skali RAL 6029), tkanina: bawełna 100% o gramaturze min. 180 g na m2 (wg WTO producenta materiału - dołączyć kserokopię). Cechy, jakimi powinna się charakteryzować tkanina kurczliwość do 3%, odporności wybarwień na pranie domowe i komunalne w temp. 60 st. C (dopuszczalna zmiana barwy 3-4 w pięciostopniowej szarej skali). Wymagane logo Zamawiającego - 345 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji: a) Podstawą realizacji dostaw będzie umowa obowiązująca w okresie od zawarcia ( podpisania ) umowy do dnia 31 marca 2010 roku i na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ, chyba że ilości określone w niniejszym SIWZ zostaną wyczerpane przed upływem tego terminu; b) Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, a także wolny od wad materiałowych i konstrukcyjnych oraz gotowy do natychmiastowego użytku. Zaproponowany produkt o cechach innych niż opisany w załączniku nr 1 do SIWZ będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Dotyczy to każdej pozycji w ofercie; c) Ilości, podane w załączniku nr 1 do SIWZ, są ilościami orientacyjnymi i mogą ulec zmniejszeniu. W takim przypadku łączne wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie proporcjonalnemu pomniejszeniu; d) Zaoferowane ceny jednostkowe będą niezmienne w okresie trwania umowy; e) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia przedmiotu zamówienia do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie Zakładów Ciepłowniczych, tj.: 1) Zakład Ciepłowniczy nr 1 - 32-620 Brzeszcze, ul. Kościuszki 1, 2) Zakład Ciepłowniczy nr 2 - 43-225 Wola, ul. Pszczyńska 2, 3) Zakład Ciepłowniczy nr 3 - 32-590 Libiąż, ul. Górnicza 23, 4) Zakład Ciepłowniczy nr 5 - 43-503 Czechowice-Dziedzice, ul. Górnicza, 5) Zakład Ciepłowniczy nr 6 - 43-143 Lędziny, ul. Pokoju 4; f) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia przedmiotu zamówienia do magazynów Zamawiającego na własny koszt , partiami w terminie: 1) do 3 tygodni licząc od daty złożenia zamówienia - odzież roboczą i obuwie robocze, 2) do 7 dni, licząc od daty złożenia zamówienia - pozostały asortyment; g) Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą wzorów oferowanych produktów według wykazu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, przy czym: Nie wymagane jest oznakowanie wzorów logo Zamawiającego; Po rozstrzygnięciu przetargu, wzory dostarczone przez Wykonawcę, który: 1) wygrał przetarg, zostaną zatrzymane na okres obowiązywania umowy, jako wzór do porównania z kolejnymi dostawami. Wzory, po zakończeniu obowiązywania umowy, na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci Wykonawcy wszystkie zdeponowane wzory. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru wzorów na własny koszt, w miejscu i terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 2) nie wygrał przetargu, zdeponowane wzory zostaną zwrócone Wykonawcy na jego pisemny wniosek. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru wzorów na własny koszt, w miejscu i terminie uzgodnionym z Zamawiającym; h) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, dołączenia do każdej partii dostaw stosownych: 1) Certyfikatów, Deklaracji Zgodności z PN i CE, atestów, świadectw PZH, itp., o ile są wymagane odpowiednimi przepisami, 2) Szczegółowych instrukcji użytkowania, prania i czyszczenia sortów odzieżowych. UWAGA: Odzież, obuwie i pozostałe środki ochrony indywidualnej muszą być wytworzone i oznakowane zgodnie z aktualnymi normami. Odzież, obuwie i pozostałe środki ochrony indywidualnej, które posiadają certyfikat CE powinny posiadać oznakowaną naszywkę; i) W przypadku reklamacji wadliwego towaru, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego dostarczenia towaru pełnowartościowego i zgodnego ze wzorem; j) Zapłata, za każdą partię towarów dostarczonych nastąpi w terminie: 30 dni przelewem bankowym; k) Odbiór dostarczonych przez Wykonawcę towarów do magazynów Zamawiającego musi być potwierdzona stosownym protokołem ( protokół zdawczo-odbiorczy ). l) Informacje dodatkowe: 1. Umowę zawiera się z Wykonawcą wyłonionym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień obowiązującego u Zamawiającego i SIWZ do PNP 3-2009, 2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do: - zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z wyłączeniem kryteriów oceny ofert oraz warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny ich spełniania. Zmiana może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim podmiotom, które pobrały od Zamawiającego Specyfikację i będzie dla nich wiążąca, - posiłkowania się ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4 - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) formularz cenowy oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; b) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ 4) Wzór Umowy uzupełniony o dane dotyczące Wykonawcy oraz dane zawarte w ofercie, parafowany na każdej stronie przez Osoby Uprawnione, stanowiący oświadczenie o gotowości zawarcia umowy z Zamawiającym na warunkach Uzupełnionego Wzoru Umowy z wykorzystaniem załącznika nr 5 do SIWZ, e) Kopie certyfikatów, Deklaracji Zgodności z PN i CE, atestów, świadectw PZH, itp., o ile są wymagane odpowiednimi przepisami, podpisane przez osoby uprawnione za zgodne z oryginałem, f) Wzory oferowanych towarów wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ - do wglądu i oceny, g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu podpisana przez osoby uprawnione za zgodne z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość i estetyka
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nse.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach