Przetargi.pl
Dostawa obiadów dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rudce

Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Rudce ogłasza przetarg

  • Adres: 17-123 Rudka, ul. Szkolna 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 739 40 04 , fax. 85 739 40 04
  • Data zamieszczenia: 2011-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Rudce
    ul. Szkolna 2 2
    17-123 Rudka, woj. podlaskie
    tel. 85 739 40 04, fax. 85 739 40 04
    REGON: 05221499900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa obiadów dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rudce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przygotowaniu i dostawie gorących posiłków (pełne obiady), łącznie około 11 770 (ok. 110 uczniów x 107 dni nauki szkolnej) posiłków dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rudce przy ul. Szkolnej 2. Obiady dostarczane będą pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem ferii, dni świątecznych i wolnych od zajęć lekcyjnych. Dostarczany posiłek (gorący obiad) powinien spełniać warunki: wartość energetyczna min. 800 kcal; w tym: - zupa - 300 ml, - drugie danie 400 g (np. kotlet mielony, schabowy, drobiowy, filet rybny - 100 g, ziemniaki, makaron, ryż, kasza - 200 g, surówka, jarzynka - 100 g lub dania typu kluski, pierogi, naleśniki - 300 g,), - napój (np. kompot) 200 ml
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555240009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ug.rudka.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach