Przetargi.pl
Dostawa, montaż, instalacja urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego na 2009 r.

Transportowy Dozór Techniczny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4902902 , fax. 022 8302222
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Transportowy Dozór Techniczny
    ul. Chałubińskiego 4 4
    00-928 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4902902, fax. 022 8302222
    REGON: 01723168600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż, instalacja urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego na 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa, montaż, instalacja urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego na 2009 r. 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, montażem i instalacją fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego zgodnie z zestawieniem w niniejszym załączniku, opisem i parametrami technicznymi urządzeń komputerowych zwanym - formularzem cenowym stanowiącym załącznik formularza ofertowego (Załącznik nr 2 1 do SIWZ). 2.Podane w Załączniku nr 1 do SIWZ parametry należy traktować jako minimalne wymagane parametry oferowanego sprzętu. Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu o parametrach lepszych niż żądane. 3.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie nazwy producenta, modelu (typ urządzenia) oraz zestawienia parametrów technicznych oferowanych urządzeń w zakresie parametrów co najmniej równym z zestawieniem parametrów wymaganych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Z zestawienia powinno jednoznacznie wynikać, jaki produkt Wykonawca oferuje, czy jest to produkt dokładnie spełniający wymagania zamówienia, czy produkt o lepszych parametrach. 4.Oferowany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany i przetestowany. 5.Oprogramowanie powinno być wyrobem licencjonowanym, co Wykonawca powinien udokumentować w chwili dostawy sprzętu. Przy realizacji dostawy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentu licencyjnego wraz z nośnikiem. Do każdego urządzenia powinny być dołączone nośniki z oprogramowaniem (jeśli takie dołącza producent). 6.Wszystkie urządzenia zasilane z sieci elektrycznej powinny być zgodne z polskimi standardami, tj. napięcie 230 Volt, 50 Hz, prąd jednofazowy. 7.Jeżeli którekolwiek pozycje są klasyfikowane jako niebezpieczne lub wymagają specjalnego użytkowania, pełna informacja na powyższy temat wraz z oznaczeniami bezpieczeństwa powinna być podana w ofercie. 8.Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz ze sprzętem instrukcję jego obsługi w języku polskim. 9.Oferowany sprzęt powinien spełniać wszystkie wymagania określone ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087, ze zm.). Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy, że oferowany sprzęt (w całości, a nie tylko komponenty) powyższe wymagania spełnia. W przypadku dołączenia dokumentów dostarczonych np. przez producenta, wystawionych w innym języku niż polski, musi być do nich załączone tłumaczenie na język polski poświadczone przez Wykonawcę. Zaleca się, aby Wykonawca opisał, jakiego asortymentu dotyczy dołączony do oferty dokument. 10.Wymagana minimalna gwarancja: 12 miesięcy. 11.Wykonawca powinien zagwarantować poprawną pracę i niezawodne działanie przedmiotu zamówienia przez okres trwania gwarancji. 12.Dla każdego sprzętu objętego przedmiotem zamówienia na etapie dostaw Wykonawca powinien dostarczyć pisemną gwarancję z zapisami zgodnymi ze SIWZ. 13.Warunki gwarancji powinny zezwalać na dokonywanie zmian w konfiguracji, dołączanie dodatkowych urządzeń bez utraty praw do pełnej gwarancji lub rękojmi, chyba że Wykonawca udowodni, że uszkodzenie sprzętu nastąpiło w wyniku rozbudowy (modernizacji). 14.Przy wymianie dysku twardego na nowy dysk wadliwy pozostaje w miejscu lokalizacji sprzętu. 15.Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od serwisującego wymontowania dysku twardego przed oddaniem notebooka do naprawy (dysk twardy z notebooka zostaje wymontowany przez autoryzowanego serwisanta odbierającego sprzęt i zamontowany po zwróceniu notebooka z naprawy). 16.Zgłoszenie sprzętu do naprawy gwarancyjnej będzie wykonywane przez upoważnionych pracowników TDT za pomocą faksu lub poczty elektronicznej. 17.Czas reakcji na zgłoszenie - Wykonawca zobowiązuje się zagwarantować przyjazd serwisanta nie później niż w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu. 18.Wykonawca odbiera sprzęt do naprawy i zwraca po naprawie na własny koszt w przypadku, gdy naprawa wykonywana jest poza miejscem użytkowania sprzętu. 19.Czas naprawy licząc od momentu zabrania sprzętu do naprawy z miejsca jego lokalizacji nie powinien przekroczyć 10 dni roboczych. 20.Jeżeli naprawa nie zostanie wykonana w ciągu 10 dni roboczych licząc od momentu zabrania sprzętu do naprawy Wykonawca/gwarant powinien dostarczyć na własny koszt sprzęt zastępczy o parametrach co najmniej równych parametrom sprzętu przekazanego do naprawy. 21.W przypadku, gdy naprawa nie zostanie wykonana w ciągu 20 dni roboczych licząc od momentu zabrania sprzętu do naprawy Wykonawca gwarant wymieni sprzęt na nowy o parametrach nie gorszych od wadliwego i dostarczy ten sprzęt na własny koszt. 22.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca użytkowania sprzętu. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi gwarancyjne w nowym miejscu użytkowania sprzętu (Oddziału TDT na terenie Rzeczpospolitej Polskiej), lub odbierać sprzęt do naprawy i zwracać sprzęt po naprawie do nowego miejsca użytkowania sprzętu (Oddziału TDT). 23.Okres gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości: część 1 - 2 103,00 zł, część 2 - 230,00 zł, część 3 - 540,00 zł. na rachunek bankowy Zamawiającego: Citibank Handlowy w Warszawie S.A. ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa 32 1030 1061 0000 0000 5381 2058 1.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 3.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1)upłynął termin związania z ofertą, 2)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, 3)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 4)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta została odrzucona, z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a; Art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5)po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptują je bez zastrzeżeń. 2Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust 1, na podstawie złożonego wraz z ofertą, zgodnie z art. 44 ustawy, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w § 5 SIWZ. 2)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnych warunków. 3)Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1, to Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy (wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jak również że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Dokumenty, o których mowa w ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia dokumentów, o których mowa w ust. 3, stosuje się odpowiednio. 5.Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - w załączeniu druk oświadczenia - Załącznik nr 3 i Załącznik nr 3 1 do SIWZ. 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 7.Forma dokumentów: 1)dokumenty, o których mowa w ust. 1 do 4 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (do wyboru Wykonawcy - oryginał nie jest wymagany), 2)oświadczenie, o którym mowa w ust. 5 i 6, jest składane w formie oryginału, 3)dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, w formie określonej w pkt 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach