Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Zdrojowa 39
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 074 8680397, 8680211 , fax. 074 8681663
- Data zamieszczenia: 2009-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A.
ul. Zdrojowa 39 39
57-320 Polanica-Zdrój
tel. 074 8680397, 8680211, fax. 074 8681663
REGON: 00028833700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk-sa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli do Jadalni Szpitala Uzdrowiskowego Wielka Pieniawa w Polanicy Zdroju - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mebli do Jadalni Szpitala Uzdrowiskowego Wielka Pieniawa w Polanicy Zdroju, o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 2006 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 pkt 1 Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą, że: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotowego zamówienia; posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu oraz dokumentów potwierdzajacych spełnienie tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Niespełnienie chocby jednego z warunków skutkowac bedzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony i podpisany : a)formularz ofertowy (z wykorzystaniem wzoru) wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób podpisujących ofertę do podpisania oferty, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, b)wypełniony i podpisany formularz cenowy ( z wykorzystaniem wzoru); 2)wizualizację-fotografie zaproponowanych przez Wykonawcę mebli do jadalni; 3)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu / nie spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru); 4)parafowany przez wykonawcę formularz postanowień umownych (z wykorzystaniem wzoru); 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)oświadczenie potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (z wykorzystaniem wzoru); 7)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich/jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (co najmniej jednej referencji) potwierdzających, 8)wraz z ofertą przetargową należy dostarczyć próbki mebli wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ oraz próbki tapicerki.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość,funkcjonalność
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk-sa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną.
Dodano: 2016-01-25 - Dostawa wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kucharkach w ramach Projektu pn. Przebudowa starego budynku, przebudowa boisk i zagospodarowanie infrastruktury wokół Szkoły Podstawowej w Kucharkach
Dodano: 2013-10-15 - Dostawa mebli biurowych dla Nadleśnictwa Tuchola.
Dodano: 2013-10-09 - Dostawa stołów i krzeseł do wyposażenia Świetlicy Wiejskiej w Szkudli
Dodano: 2013-04-23 - Dostawa stołów i krzeseł do wyposażenia Świetlicy Wiejskiej w Szkudli
Dodano: 2013-04-10 - Zakup pierwszego wyposażenia sali edukacyjnej i sali audio-wizualnej ośrodka edukacyjnego.
Dodano: 2012-10-18 - Dostawa wyposażenia do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Karnieszewice w 2012 r.
Dodano: 2012-02-10 - Dostawa i montaż mebli do wyposażenia pracowni transportu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Suwałkach
Dodano: 2010-12-17 - Dostawa stołów i krzeseł do wyposażenia Wiejskiego Domu Kultury w Kucharkach
Dodano: 2010-07-06 - Dostawa wyposażenia do świetlic wiejskich w Międzyborzu i Olszanowie
Dodano: 2009-12-07