Przetargi.pl
Dostawa mebli do Jadalni Szpitala Uzdrowiskowego Wielka Pieniawa w Polanicy Zdroju

Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Zdrojowa 39
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 074 8680397, 8680211 , fax. 074 8681663
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A.
    ul. Zdrojowa 39 39
    57-320 Polanica-Zdrój
    tel. 074 8680397, 8680211, fax. 074 8681663
    REGON: 00028833700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk-sa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli do Jadalni Szpitala Uzdrowiskowego Wielka Pieniawa w Polanicy Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa mebli do Jadalni Szpitala Uzdrowiskowego Wielka Pieniawa w Polanicy Zdroju, o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 2006 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 pkt 1 Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą, że: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotowego zamówienia; posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu oraz dokumentów potwierdzajacych spełnienie tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Niespełnienie chocby jednego z warunków skutkowac bedzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony i podpisany : a)formularz ofertowy (z wykorzystaniem wzoru) wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób podpisujących ofertę do podpisania oferty, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, b)wypełniony i podpisany formularz cenowy ( z wykorzystaniem wzoru); 2)wizualizację-fotografie zaproponowanych przez Wykonawcę mebli do jadalni; 3)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu / nie spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru); 4)parafowany przez wykonawcę formularz postanowień umownych (z wykorzystaniem wzoru); 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)oświadczenie potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (z wykorzystaniem wzoru); 7)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich/jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (co najmniej jednej referencji) potwierdzających, 8)wraz z ofertą przetargową należy dostarczyć próbki mebli wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ oraz próbki tapicerki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość,funkcjonalność
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk-sa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach