Przetargi.pl
Dostawa stołów i krzeseł do wyposażenia Świetlicy Wiejskiej w Szkudli

Gmina Gołuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-322 Gołuchów, ul. Lipowa 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 062 7617017
  • Data zamieszczenia: 2013-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołuchów
    ul. Lipowa 1 1
    63-322 Gołuchów
    tel. 062 7617017
    REGON: 00054395300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa stołów i krzeseł do wyposażenia Świetlicy Wiejskiej w Szkudli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa stołów i krzeseł do wyposażenia Świetlicy Wiejskiej w Szkudli Lokalizacja zamówienia: gmina Gołuchów, miejscowość Szkudła 1.1 STOŁY o wymiarach - 10 szt.: długość - 180 cm, szerokość - 100 cm, wysokość 74 cm. - blat z płyty wiórowej laminowanej o grubości minimum 28 mm , ze wzmocnieniem zapobiegającym wyginaniu się blatu i chwianiu stołu, krawędzie oklejone na gorąco obrzeżem PCV 2 mm, kolor blatów olcha - nogi stalowe ze stopkami do regulacji, malowane proszkowo na kolor alu wg wzornika kolorów firmy ITAL SYSTEM 1. 2 KRZESŁA dostawne - 80 szt.: bez podłokietników; rama wykonana z rur stalowych o średnicy minimum 22 mm, grubość ścianki minimum 1,5 mm, lakierowana na kolor alu wg wzornika kolorów firmy ITAL SYSTEM; wszystkie elementy ramy powinny być spawane; konstrukcja siedziska i oparcia wykonana z drewna klejonego; oparcie tapicerowane pianką tapicerską o gęstości nie mniejszej niż 25 kg/m3; siedzisko tapicerowane pianką tapicerską o gęstości nie mniejszej niż 35 kg/m3; tył oparcia w całości pokryty tkaniną tapicerską, taką samą, jak tapicerowane jest oparcie i siedzenie; nie dopuszcza się aby z tyłu oparcia były widoczne jakiekolwiek elementy mocujące; siedzisko i oparcie tapicerowane tkaniną o odporności na ścieranie 40.000 cykli Martindela; kolor tkaniny wg wzornika kolorów firmy ITAL SYSTEM Nr C-73 (szara pepitka); krzesło powinno być przystosowane do składania w stosach po min 4 szt. Wymagane parametry krzesła: - wysokość całkowita krzesła - 85 - 90 cm - wysokość od podłoża do góry siedziska 45 - 48 cm - szerokość krzesła - 45 - 48 cm Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do Świetlicy Wiejskiej w Szkudli stoły i krzesła w następujących ilościach: - STOŁY - 10 szt. - KRZESŁA - 80 szt. 2) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 39.10.00.00-3; Meble CPV 39.11.20.00-0; Krzesła CPV 39.12.10.00-6; Biurka i stoły 3. Uwaga: - ilekroć w specyfikacji technicznej, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn. że produkty, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres zamówienia określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, musi załączyć do oferty wypełniony druk Informacja o podwykonawcach stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Zlecenie przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości zamówienia. UWAGA ! Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał na rzecz tego podwykonawcy przelewu (cesji) swojej wierzytelności w zakresie zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia za roboty wykonane przez podwykonawcę. Przedstawienie w/w umowy przelewu wierzytelności będzie warunkiem przystąpienia przez Zamawiającego do rozliczenia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goluchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach