Zarząd Powiatu w Pleszewie ogłasza przetarg
- Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska 79
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 062 7429652 , fax. 062 7429665
- Data zamieszczenia: 2016-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Pleszewie
ul. Poznańska 79 79
63-300 Pleszew
tel. 062 7429652, fax. 062 7429665
REGON: 25085480800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpleszewski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie ul. Plac Wolności im. Jana Pawła II nr 5. 2. Całość zamówienia podzielono na dwa odrębne zadania: 1). Zadanie nr 1: Dostawa mebli pokojowych, biurowych i kuchennych. Zakres zadania obejmuje: a). dostawę następującego wyposażenia meblowego: szafy ubraniowe jednodrzwiowe - 120 szt.; szafy ubraniowe dwudrzwiowe - 4 szt; szafa pod zabudowę - 1 szt; regały do biblioteki - 1 kpl; szafka pod TV - 1 szt; komody 108 szt; stoły i stoliki - 80 szt; stoły biblioteczne - 8 szt; ławy - 3 szt; biurka - 3 szt; biurko z ladą - 1 szt; biurka z kontenerem - 2 szt; kontenery- 4 szt; segmenty kuchenne - 2 szt. b). transport, wniesienie i montaż wyposażenia meblowego we wskazanych pomieszczeniach DPS w Pleszewie. 2). Zadanie nr 2: Dostawa mebli tapicerowanych i krzeseł. Zakres zadania obejmuje: a). dostawę następującego wyposażenia meblowego: tapczany jednoosobowe - 69 szt; sofy narożne - 2 szt; sofa 3 - osobowa - 1 szt; fotele 1 - 4 szt; krzesła1 - szt.9; fotel -finka - 1 szt; krzesła2 - 124 szt; krzesła3 do jadalni - 60 szt; krzesła4 - 6 szt, krzesła typu konferencyjnego - 30 szt; krzesła obrotowe - szt.3.b). transport, wniesienie i montaż wyposażenia we wskazanych pomieszczeniach DPS w Pleszewie. 3. Dostarczone meble wyspecyfikowane asortymentowo i ilościowo w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe oraz nie mogą nosić znamion używania lub uszkodzenia.4. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi spełniać wymogi i normy bezpieczeństwa użytkownika oraz posiadać wszelkie wymagane atesty i certyfikaty na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. Atesty muszą być aktualne, ważne i wystawione przez niezależną jednostkę certyfikującą, uprawnioną do wydawania tego typu dokumentów.5. Minimalny wymagany okres gwarancji na dostarczone meble: 24 miesiące. Przedłuża się okres udzielonej gwarancji na okres rękojmi. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania nr 1: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00 / 100 ) Dla zadania nr 2: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00 / 100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu dostaw
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatpleszewski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kucharkach w ramach Projektu pn. Przebudowa starego budynku, przebudowa boisk i zagospodarowanie infrastruktury wokół Szkoły Podstawowej w Kucharkach
Dodano: 2013-10-15 - Dostawa mebli biurowych dla Nadleśnictwa Tuchola.
Dodano: 2013-10-09 - Dostawa stołów i krzeseł do wyposażenia Świetlicy Wiejskiej w Szkudli
Dodano: 2013-04-23 - Dostawa stołów i krzeseł do wyposażenia Świetlicy Wiejskiej w Szkudli
Dodano: 2013-04-10 - Zakup pierwszego wyposażenia sali edukacyjnej i sali audio-wizualnej ośrodka edukacyjnego.
Dodano: 2012-10-18 - Dostawa wyposażenia do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Karnieszewice w 2012 r.
Dodano: 2012-02-10 - Dostawa i montaż mebli do wyposażenia pracowni transportu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Suwałkach
Dodano: 2010-12-17 - Dostawa stołów i krzeseł do wyposażenia Wiejskiego Domu Kultury w Kucharkach
Dodano: 2010-07-06 - Dostawa wyposażenia do świetlic wiejskich w Międzyborzu i Olszanowie
Dodano: 2009-12-07 - Wykonanie aranżacji, dostawa i montaż mebli do pokoi Szpitala Uzdrowiskowego Wielka Pieniawa w Polanicy Zdroju
Dodano: 2009-10-06