Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia oraz usług portierskich w budynku PWST Filia we Wrocławiu przy ul. Braniborskiej 59 we Wrocławiu

Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-109 Kraków, ul. Straszewskiego 21-22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2016-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego w Krakowie
    ul. Straszewskiego 21-22 21-22
    31-109 Kraków
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwst.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia oraz usług portierskich w budynku PWST Filia we Wrocławiu przy ul. Braniborskiej 59 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia usług bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej całodobowo we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. - o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2014, poz. 1 099 z późn. zm.) oraz usług portierskich w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. L. Solskiego w Krakowie Filia we Wrocławiu, położonym przy ul. Braniborskiej 59 we Wrocławiu. Budynek Zamawiającego, w którym mają być świadczone usługi wynikające z zakresu przedmiotowego zamówienia pełni funkcję dydaktyczną, w obiekcie znajdują się również sale teatralne.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie od 29 lutego 2016 r. (od godziny 19:00) do 28 lutego 2017 r. (do godz. 19:00), czyli 365 dni, z zastrzeżeniem pkt.4.2 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych wymagań zakresowych i funkcjonalnych: 1. Wykonywanie z należytą starannością usługi dozoru przez 1 pracownika ochrony budynku przy ul. Braniborskiej 59 i przyległego terenu, którego granice określają granice działek 3/2 i 2/5 oznaczone na planie stanowiącym integralną część opisu przedmiotu zamówienia i załączonym do SIWZ, codziennie w systemie całodobowym. Zamawiający, w przypadku zaistnienia wyjątkowej potrzeby, może zwiększyć liczbę pracowników ochrony, podając zapotrzebowanie ilości osób i godzin w sposób i w terminie określonym w umowie. Zwiększenie liczby pracowników ochrony może nastąpić tylko po wcześniejszym zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego. Zgłoszenia będą składane przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub mailem, według potrzeb, z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych. Wykonawca zapewni przyjmowanie zgłoszeń w dni robocze w godz.: 7:30-15:30, 2. Obsługa całodobowej ochrony ma zapewnić ochronę obiektu przed kradzieżą, włamaniem, rozbojem, wandalizmem, nieuprawnionym wstępem na teren obiektu. 3. Wydawanie i ewidencjonowanie kluczy do sal dydaktycznych, teatralnych, garderób wydawanych pracownikom uczelni oraz studentom, 4. Wydawanie i ewidencjonowanie kluczy do biur i magazynów wydawanych wyłącznie pracownikom Uczelni, 5. Wydawanie i ewidencjonowanie kluczy do pomieszczeń specjalnych wydawanych wyłącznie osobom upoważnionym, 6. Wydawanie kluczy osobom postronnym na podstawie osobnych upoważnień, 7. Przyjmowanie korespondencji i innych przedmiotów do przechowania z wyjątkiem środków pieniężnych, 8. Przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie sprzętu audiowizualnego (projektory, radiomagnetofony, instrumenty muzyczne, telewizory, laptopy i inne) oraz kluczy do zestawów audio w salach dydaktycznych. Prowadzenie kontroli w/w przedmiotów i kluczy pobieranych przez pedagogów i studentów, 9. Udostępnianie studentom i pracownikom Zamawiającemu zeszytu ewidencji usterek powstałych na terenie budynku i zgłaszanie ich konserwatorowi obiektu lub kierownikowi obiektu, 10. Obchód budynku i sal, zwłaszcza po zajęciach oraz w ciągu nocy, według harmonogramu określonego przez kierownika obiektu (kontrola zamknięcia okien i drzwi, zamykanie oraz otwieranie bram garażowych o wyznaczonych godzinach, wyłączanie klimakonwektorów, sprawdzenie w koszach i za kotarami, czy nie znajdują się tam niedopałki papierosów, wyłączanie zbędnego oświetlenia, sprawdzenie, czy w toaletach i innych pomieszczeniach nie nastąpił wyciek wody lub inna awaria), 11. W razie stwierdzenia nieprawidłowości pracownik Wykonawcy pełniący ochronę zobowiązany jest do podjęcia stosownych działań zabezpieczających miejsce występowania usterki oraz zapobiegających powstawaniu dalszych szkód lub zwiększeniu rozmiarów szkody, 12.Obsługa telefonu na portierni. W razie konieczności przekierowywanie połączeń przychodzących do poszczególnych pracowników Zamawiającego, 13.Wzywanie osób do opuszczenia miejsc parkingowych w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do korzystania z tych miejsc zgodnie z obowiązującym regulaminem parkingu, 14. Kontrola ruchu pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z parkingu; 15.Obsługa systemów wspomagających ochronę: systemu sygnalizacji włamania, systemu sygnalizacji pożaru, systemu nadzoru wizyjnego (włącznie z archiwizacją nagrań na płyty bądź nośnik USB, nośnik dostarcza Zamawiający), systemu łączności domofonowej i wjazdu na parking (szlabany), systemu instalacji tryskaczowej garaży podziemnych, systemu kontroli dostępu, 16. Telefoniczne odwoływanie fałszywych alarmów pożarowych, blokowanie czujek i stref na wniosek osób upoważnionych przez Zamawiającego, 17. Zamawiający zapewni szkolenie pracownika ochrony fizycznej Wykonawcy nadzorującego i kontrolującego wykonanie usługi w zakresie obsługi wymienionych systemów. Szkolenie pozostałych pracowników ochrony przeprowadzi ww. przeszkolony przedstawiciel Wykonawcy, 18. Kontrola bezpieczeństwa i porządku w obiekcie, wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie obiektu albo stwierdzenia zakłóceń przez nie porządku publicznego, 19. Zatrzymywanie osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia, 20. Bezzwłoczne reagowanie w sytuacji zagrożenia pożarem, zalania, ewentualnie innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych, w tym niezwłoczne powiadamianie właściwych ze względu na zagrożenie służb, pod rygorem odpowiedzialności Wykonawcy za skutki zdarzeń, jakie mogą wystąpić z powodu opóźnienia reakcji na zdarzenie, 21. Prowadzenie książki służby, w której będą odnotowywane dane osób wykonujących usługę wraz z czasem jej wykonywania, godziny przeprowadzanych obchodów budynku, zalecenia mające wpływ na bezpieczeństwo chronionego mienia. Dokładny czas powiadomienia Zamawiającego o zdarzeniach mogących poczynić szkody w chronionym obiekcje, wezwania i interwencje służb publicznych, wejścia osób trzecich na chroniony teren, uwagi zgłaszane przez Zamawiającego. Wykonawca udostępni książkę służby Zamawiającemu na każde jego wezwanie. 22. Dbanie o czystość i estetykę w portierni, 23. W przypadku opadów śniegu, w dni ustawowo wolne od pracy oraz w soboty, a także w pozostałe dni w godzinach od 22.00 do 6.00 do obowiązków Wykonawcy należy również odśnieżenie wąskiego pasa dojścia do budynku od strony ulic Braniborskiej i Legnickiej o powierzchni ok. 30 m? przy użyciu materiałów Zamawiającego, 24. Przestrzeganie zasad dotyczących utrzymania porządku i bezpieczeństwa na terenie Uczelni, określonych w art.227 ustawy z dn. 27.07.2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz U. 2012 poz. 572, z późn. zm.), 25. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedopuszczenia do pełnienia usług lub spowodowanie natychmiastowego usunięcia z terenu obiektu każdego pracownika Wykonawcy, który rażąco narusza obowiązujące przepisy prawa i zapisy umowy. 26. Pracownicy ochrony skierowani do pracy przez Wykonawcę w obiekcie Zamawiającego nie mogą posiadać orzeczenia o niepełnosprawności. Wykonawca zobowiązany jest skierować do pracy osoby w pełni sprawne zarówno fizycznie jak i psychicznie, charakteryzujące się nienagannym i schludnym wyglądem zewnętrznym, o wysokiej kulturze osobistej. Od skierowanych pracowników Wykonawcy oczekujemy ponadto asertywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Zastosowanie wymienionych w treści SIWZ wymagań wynika ze specyfiki obiektu Zamawiającego i zakresu jego funkcji. 27. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w materiały piśmienne niezbędne do prowadzenia dokumentacji ochrony obiektu, 28. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w niezbędne książki do ewidencji zdarzeń, tj.: książkę służby, książkę wydania-przyjęcia kluczy i sprzętu audio, książkę rejestracji przyjmowanych przesyłek, poczty etc., książkę rejestracji rzeczy znalezionych. Wzory ww. książek Wykonawca uzgodni z Zamawiającym, 29. Wykonawca wyposaży ochronę w estetyczne, jednolite umundurowanie, identyfikatory imienne, latarkę, 30. Wykonawca zaopatrzy w telefon komórkowy pracownika ochrony pełniącego służbę, umożliwiając komunikację z nim w sytuacjach opuszczenia przez niego portierni, 31. Wykonawca musi udzielić skutecznego wsparcia grupie ochronnej obiektu w oparciu o zmotoryzowane załogi (grupy) interwencyjne, co należy uwzględnić w cenie oferty, gdyż dojazdy grup interwencyjnych nie będą dodatkowo płatne, przy czym radiowóz z grupą interwencyjną ma przybyć do obiektu na wezwanie, w czasie do 20 minut w godzinach od 7.00 do 19.00, oraz w czasie do 10 minut w godzinach od 19.00 do 7.00, 32. W celu zapewnienia kontroli systematyczności obchodu budynku przez pracownika ochrony Wykonawca w terminie do 14 dni od daty rozpoczęcia wykonywania zamówienia zamontuje na własny koszt minimum dziewięć punktów kontrolnych rejestrujących fakt dokonania obchodu. Urządzenia winny być zamontowane w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. Wykonawca będzie zobowiązany do demontażu w/w systemu w ostatnim dniu wykonywania usługi, 33. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli działalności grupy interwencyjnej poprzez jej kontrolne wezwanie raz na kwartał, bez ponoszenia skutków finansowych, 34. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w całym chronionym obiekcie i wyposażeniu i innych rzeczach ruchomych. Od w/w odpowiedzialności Wykonawca może się uwolnić w zakresie, co do którego wykaże, że zaistniała szkoda nie wynika z niewykonania lub nienależnego wykonania umowy, a wszystkie czynności interwencyjne wykonał z należytą starannością, 35. Pracownikom ochrony zabrania się wglądu w pisma i akta Zamawiającego oraz przebywania w pomieszczeniach dydaktycznych i biurowych poza potrzebami wynikłymi z tytułu obchodu obiektu, 36. W przypadku, gdy w efekcie niewywiązania się pracownika ochrony z zadań wymienionych w pkt. 3 do 6 zaginie klucz od któregoś z pomieszczeń, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany wkładek do drzwi w tym pomieszczeniu na wkładki tej samej klasy na koszt własny w czasie nie dłuższym niż 2 dni od chwili zgłoszenia problemu przez Zamawiającego (nowe klucze należy niezwłocznie przekazać Kierownikowi Działu Administracyjno-Gospodarczego w ilości 3 sztuk), 37. Zamawiający wymaga, aby usługi ochrony osób i mienia świadczone były przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami normy EN ISO 9001:2008 w zakresie świadczenia usług ochrony. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 365 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 3 000,- PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert na cały okres ważności oferty i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego: 06 1500 1168 1211 6004 1631 0000 z podaniem w treści nazwy przetargu. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu w formie przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; oraz w przypadku, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwst.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach