Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia usług bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej całodobowo we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. - o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2014, poz. 1 099 z późn. zm.) oraz usług portierskich w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej, położonym przy ul. Warszawskiej 5 w Krakowie.

Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-109 Kraków, ul. Straszewskiego 21-22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2014-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego w Krakowie
    ul. Straszewskiego 21-22 21-22
    31-109 Kraków
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwst.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia usług bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej całodobowo we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. - o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2014, poz. 1 099 z późn. zm.) oraz usług portierskich w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej, położonym przy ul. Warszawskiej 5 w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia usług bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej całodobowo we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. - o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2014, poz. 1 099 z późn. zm.) oraz usług portierskich w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej, położonym przy ul. Warszawskiej 5 w Krakowie. 2. Budynek PWST, w którym mają być świadczone usługi wynikające z zakresu przedmiotowego zamówienia, pełni funkcję dydaktyczną oraz domu studenckiego, a w okresie letnim (VII - IX) funkcję hostelu. 3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, czyli do 12 miesięcy, liczonych od udzielenia zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych wymagań zakresowych i funkcjonalnych: a) Wykonywanie z należytą starannością usługi dozoru przez 1 pracownika ochrony na terenie obiektu, codziennie w systemie całodobowym, w godz. 7.00 - 19.00 i 19.00 - 7.00. Zamawiający, w przypadku zaistnienia wyjątkowej potrzeby, może zwiększyć liczbę pracowników ochrony, podając zapotrzebowanie ilości osób i godzin w sposób i w terminie określonym w umowie. b) Wydawanie i ewidencjonowanie kluczy: od sal dydaktycznych wydawanych pracownikom Uczelni oraz studentom, od biur i magazynów wydawanych wyłącznie pracownikom Uczelni. c) Przyjmowanie i wydawanie kluczy mieszkańcom akademika po sprawdzeniu na wykazie, w którym pokoju dana osoba mieszka. d) Przyjmowanie korespondencji, paczek i przekazów pieniężnych dla pracowników Zamawiającego i mieszkańców akademika, prowadzenie ich ewidencji i wydawanie za potwierdzeniem odbioru. e) Przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie sprzętów AGD i RTV - prowadzenie ich ewidencji i kontroli w/w sprzętów pobieranych przez pedagogów i studentów. f) Prowadzenie ewidencji usterek powstałych na terenie budynku i zgłaszanie ich kierownikowi obiektu. g) Obchód budynku i sal, zwłaszcza po zajęciach oraz w ciągu nocy, według harmonogramu określonego przez kierownika obiektu (kontrola zamknięcia okien, sprawdzenie w koszach i za kotarami, czy nie znajdują się tam niedopałki papierosów, wyłączanie zbędnego oświetlenia, sprawdzenie, czy w toaletach i innych pomieszczeniach nie nastąpił wyciek wody lub inna awaria). h) W razie stwierdzenia nieprawidłowości pracownik zobowiązany jest do podjęcia stosownych działań zabezpieczających miejsce występowania usterki oraz zapobiegających powstawaniu dalszych szkód lub zwiększeniu rozmiarów szkody. i) Prowadzenie książki dyżurów portierni stanowiącej rejestr wszystkich dyżurów. j) Obsługa centrali telefonicznej i ewidencja rozmów telefonicznych z aparatu portierni oraz obsługa systemów wspomagających ochronę: systemu sygnalizacji włamania, systemu sygnalizacji pożaru, systemu nadzoru wizyjnego (włącznie z kopiowaniem nagrań na płyty na polecenie kierownika obiektu), systemu kontroli dostępu (domofonowy), systemu zabezpieczeń dróg ewakuacyjnych. k) Kontrola bezpieczeństwa i porządku w obiekcie, wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie obiektu albo stwierdzenia zakłóceń przez nie porządku publicznego. l) Prowadzenie ewidencji osób odwiedzających mieszkańców akademika (osoba odwiedzająca zobowiązana jest pozostawić w portierni dokument tożsamości) i kontrolowanie, czy po godz.22°°goście opuścili akademik. m) Dbanie o zachowanie ciszy nocnej w akademiku po godz. 23°°. n) Po godzinach urzędowania administracji domu studenckiego kwaterowanie gości w pokojach akademika (meldowanie, pobieranie opłat). o) Dbanie o czystość i estetykę w portierni. p) W dni ustawowo wolne od pracy oraz w soboty, a także w pozostałe dni w godzinach od 18.00 do 6.00 Wykonawca jest zobowiązany zapewnić utrzymanie w czystości pasa chodnika przed budynkiem przy użyciu materiałów Zamawiającego. r) Przestrzeganie zasad dotyczących utrzymania porządku i bezpieczeństwa na terenie Uczelni, określonych w art.227 ustawy z dn. 27.07.2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz U. 2012 poz. 572, z późn. zm.). s) Zamykanie bramy wejściowej na teren Uczelni wg zasad określonych przez kierownika obiektu. t) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedopuszczenia do pełnienia usług lub spowodowanie natychmiastowego usunięcia z terenu obiektu każdego pracownika Wykonawcy, który rażąco narusza obowiązujące przepisy prawa i zapisy umowy. u) Pracownicy ochrony skierowani do pracy przez Wykonawcę w obiekcie Zamawiającego nie mogą posiadać orzeczenia o niepełnosprawności. Wykonawca zobowiązany jest skierować do pracy osoby w pełni sprawne zarówno fizycznie jak i psychicznie, charakteryzujące się nienagannym i schludnym wyglądem zewnętrznym, o wysokiej kulturze osobistej. Od skierowanych pracowników Wykonawcy oczekujemy ponadto asertywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Zastosowanie wymienionych w treści SIWZ wymagań wynika ze specyfiki obiektu Zamawiającego i zakresu jego funkcji. w) Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w materiały piśmienne niezbędne do prowadzenia dokumentacji ochrony obiektu oraz wyposaży ochronę w estetyczne umundurowanie. x) Wykonawca musi udzielić skutecznego wsparcia grupie ochronnej obiektu w oparciu o zmotoryzowane załogi (grupy) interwencyjne, co należy uwzględnić w cenie oferty, gdyż dojazdy grup interwencyjnych nie będą dodatkowo płatne, przy czym radiowóz z grupą interwencyjną ma przybyć do obiektu na wezwanie, w czasie do 20 minut w godzinach od 7.00 do 19.00, oraz w czasie do 10 minut w godzinach od 19.00 do 7.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 3 000,- PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego: 91 1500 1487 1214 8007 2258 0000. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 8.4 oraz w przypadku jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwst.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach