Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia usług bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej całodobowo we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. - o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2014, poz. 1 099 z późn. zm.) oraz usług portierskich w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej, położonym przy ul. Warszawskiej 5 w Krakowie.

Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-109 Kraków, ul. Straszewskiego 21-22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego w Krakowie
    ul. Straszewskiego 21-22 21-22
    31-109 Kraków
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwst.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia usług bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej całodobowo we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. - o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2014, poz. 1 099 z późn. zm.) oraz usług portierskich w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej, położonym przy ul. Warszawskiej 5 w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej całodobowo we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. - o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2014, poz. 1 099 z późn. zm.) oraz usług portierskich w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej, położonym przy ul. Warszawskiej 5 w Krakowie. 1. Budynek Zamawiającego, w którym mają być świadczone usługi wynikające z zakresu przedmiotowego zamówienia, pełni funkcję dydaktyczną oraz domu studenckiego, a w okresie letnim (lipiec - wrzesień) funkcję hostelu. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie od 30 października 2015 r. do 30 października 2016 r., czyli 12 miesięcy (w przypadku podpisania umowy później niż 30 października 2015 r. termin ten zostanie przesunięty o odpowiednią ilość dni, zamówienie zawsze będzie obejmować 12 miesięcy). 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 4. Wykonawca musi przedstawić cenę oferty za przedmiot zamówienia w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ. 5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców, do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 6. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 7.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych wymagań zakresowych i funkcjonalnych zawarty jest w pkt 3) SIWZ oraz we wzorze umowy. 9.Pracownicy ochrony skierowani do pracy przez Wykonawcę w obiekcie Zamawiającego nie mogą posiadać orzeczenia o niepełnosprawności. Wykonawca zobowiązany jest skierować do pracy osoby w pełni sprawne zarówno fizycznie jak i psychicznie, charakteryzujące się nienagannym i schludnym wyglądem zewnętrznym, o wysokiej kulturze osobistej. Od skierowanych pracowników Wykonawcy oczekujemy ponadto asertywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Zastosowanie wymienionych w treści SIWZ wymagań wynika ze specyfiki obiektu Zamawiającego i zakresu jego funkcji. 10. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w materiały piśmienne niezbędne do prowadzenia dokumentacji ochrony obiektu, estetyczne umundurowanie, identyfikatory imienne, latarkę, telefon komórkowy i pilot antynapadowy (lub inny środek łączności bezpośredniej), umożliwiający wezwanie grupy interwencyjnej. 11. Wykonawca musi udzielić skutecznego wsparcia grupie ochronnej obiektu w oparciu o zmotoryzowane załogi (grupy) interwencyjne, co należy uwzględnić w cenie oferty, gdyż dojazdy grup interwencyjnych nie będą dodatkowo płatne, przy czym radiowóz z grupą interwencyjną ma przybyć do obiektu na wezwanie, w czasie do 20 minut w godzinach od 7.00 do 19.00, oraz w czasie do 10 minut w godzinach od 19.00 do 7.00. 12. Zamawiający wymaga, aby usługi ochrony osób i mienia świadczone były przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami normy EN ISO 9001:2008 w zakresie świadczenia usług ochrony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 3 000,- PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego: 91 1500 1487 1214 8007 2258 0000. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 8.4 oraz w przypadku jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wiedza i doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwst.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach