Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kartuzach

Starostwo Powiatowe w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Dworcowa 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 058 6810328
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kartuzach
    ul. Dworcowa 1 1
    83-300 Kartuzy
    tel. 058 6810328
    REGON: 19168645000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kartuzach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kartuzach zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) w ilości 27 000 szt. w tym: - samochodowe jednorzędowe i kwadratowe wraz z indywidualnymi - 22 500 szt. - do przyczep - 2 500 szt. - motocyklowo ciągnikowe - 1 000 szt. - motorowerowe - 1 000 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy muszą: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych, potwierdzone zezwoleniem marszałka właściwego województwa wydanym na podstawie art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U.2005, nr 108, poz. 908 z późn. zm.) b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - w tym celu należy przedstawić wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw tablic (co najmniej 2-óch odbiorców), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykaz wykonanych w tym okresie dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; c) posiadać certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi; d) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - w tym celu należy przedstawić informację z banku o posiadaniu zdolności kredytowej w wysokości 100 000,00 zł lub posiadanie środków finansowych w w/w wysokości; e) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale IV niniejszej siwz metodą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uzyskania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1); 1.2 oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2); 1.3 odpowiednio wypełnione oświadczenie o podwykonawcach (zał. nr 3); 1.4 aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4.1 jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów/odpisów, wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego/-ących ofertę; 1.5 wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoją wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z rozdz. III pkt 1 ppkt b, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (zał. nr 4); 1.6 aktualne zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane na podstawie art. 75a ustawy Prawo o ruchu drogowym; 1.7 aktualny na dzień składania ofert certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi (zgodnie z art. 75 a Prawo o ruchu drogowym). Po wygaśnięciu ważności certyfikatu należy dostarczyć nowy certyfikat na okres dostawy tablic; 1.8 informację z banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 100 000,00 zł zgodnie z rozdz. III pkt 1 ppkt d, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.kartuzy.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach