Przetargi.pl
DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I METALOWYCH DO URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO W KIELCACH

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2012-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH I METALOWYCH DO URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO W KIELCACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Informacje ogólne: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i metalowych oraz ich rozładunek i montaż w miejscach wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na 2 części, dopuszczając składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać ofertę na wybrane części zamówienia (jedną lub dwie części). 3. Opis poszczególnych części zamówienia zawarty został niżej 4. Szczegółowy opis zamówienia (rodzaj, ilość, parametry techniczne, miejsce dostawy) zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na dostarczone meble wynosi 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokółu odbioru. 6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w załączniku Nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne. 8. Cenę oferty dla niniejszego zamówienia należy obliczyć w dodatku nr 2A, 2B do SIWZ - Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. Cena ma obejmować wszystkie koszty, które poniesie zamawiający, łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia, jego rozładunkiem i montażem w miejscach wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 10. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku, gdy wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia z podwykonawcami. 11. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 12. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy. B. Opis części zamówienia: Wykonawca musi dostarczyć do Zamawiającego meble po uwzględnieniu wytycznych zawartych w Załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA- MEBLE BIUROWE Dostarczone do Zamawiającego meble w ramach części I zamówienia muszą być wykonane z wysokiej jakości materiałów. W skład I części zamówienia wchodzą następujące meble: Biurko I - w ilości 2 szt.; Biurko pod komputer - w ilości 2 szt.; Łącznik - w ilości 2 szt.; Komoda dwudrzwiowa - w ilości 2 szt.; Komoda z drzwiami przesuwanymi - w ilości 1 szt.; Kontener - w ilości 2 szt.; Szafa aktowa I - w ilości 2 szt.; Witryna I - w ilości 2 szt. Biurko II - w ilości 59 szt. Komoda z 4-szufladami - w ilości 2 szt.; Szafka z drzwiami przesuwanymi - w ilości 2 szt.; Szafka 2-drzwiowa wysoka - w ilości 6 szt.; Szafka 1-drzwiowa wysoka - w ilości 1 szt.; Szafka 2-drzwiowa średnia - w ilości 24 szt.; Szafka 2-drzwiowa średnia z 2 szufladami- w ilości 2 szt.; Szafka 1-drzwiowa niska - w ilości 5 szt.; Szafka nadstawka - w ilości 4 szt.; Szafka nadstawka głęboka - w ilości 1 szt.; Szafka nadstawka na nóżkach - w ilości 21 szt.; Szafa 1-drzwiowa - w ilości 1 szt.; Szafa aktowa II - w ilości 35 szt.; Szafa aktowa głęboka- w ilości 5 szt.; Szafa ubraniowa -w ilości 4 szt.; Szafa na korespondencje w ilości 2 szt.; Stół 180 cm w ilości 4 szt.; Stolik w ilości 24 szt.; Stolik niski w ilości 1 szt.; Stolik dziecięcy w ilości 1 szt.; Regał otwarty średni szeroki w ilości 3 szt.; Regal otwarty wysoki wąski w ilości 2 szt.; Regał otwarty wysoki szeroki w ilości 10 szt.; Witryna II w ilości 2 szt.; Krzesełko w ilości 4 szt.; Krzesło w ilości 81 szt.; Krzesło obrotowe w ilości 81 szt.; Krzesło biurowe obrotowe w ilości 4 szt.; Fotel gabinetowy w ilości 8 szt. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - MEBLE METALOWE Szafa metalowa - w ilości 9 szt.; Stojak prezentacyjny - w ilości 1 szt.; Stojak informacyjny - w ilości 2 szt.; Regał metalowy- w ilości 21 szt. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego : al.IX Wieków Kielc 3, ul. Targowa 18,ulica Targowa 21 ul. Paderewskiego 34a, ul. Sienkiewicza 63 w Kielcach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach