Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg
- Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3443347, 3421549, 3421602 , fax. 041 3445265
- Data zamieszczenia: 2010-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3 3
25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax. 041 3445265
REGON: 29101900500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz ich rozładunek i montaż w miejscach wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Meble biurowe - 39130000-2. 3. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do zamawiającego następujące meble: - szafka nadstawka - w ilości 2 szt.; - regał otwarty - w ilości 6 szt.; - szafa na akta - w ilości 93 szt.; - szafa ubraniowa typ I - w ilości 8 szt.; - szafa ubraniowa typ II - w ilości 5 szt.; - witryna - w ilości 2 szt.; - krzesło obrotowe - w ilości 3 szt.; - krzesło stacjonarne - w ilości 8 szt. 4. Szczegółowy opis zamówienia (rodzaj, ilość, parametry techniczne, miejsca dostawy) zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający określił w nim wymiary minimalne każdego z elementów zamówienia i dopuszcza odchylenie +2 cm w stosunku do parametrów min. wskazanych w kolumnie nr 2 w/w załącznika. 5. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na dostarczone meble wynosi 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokółu odbioru. 6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w załączniku Nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne. 8. Cenę oferty dla niniejszego zamówienia należy obliczyć w dodatku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. Cena ma obejmować wszystkie koszty, które poniesie zamawiający, łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia, jego rozładunkiem i montażem w miejscach wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 10. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku, gdy wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia z podwykonawcami. 11. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 12. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy. 13. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 14. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy, - aukcji elektronicznej, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia przez wykonawców wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa foteli pracowniczych, mebli biurowych oraz różnego wyposażenia
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa mebli biurowych i regałów metalowych
Dodano: 2015-07-15 - Dostawa mebli biurowych i gabinetowych do KPP w Skarżysku Kamienna (nr postępowania: 050/PN/2015)
Dodano: 2015-07-07 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2015-06-26 - Dostawa mebli biurowych- MEDREH
Dodano: 2015-04-23 - Dostawa mebli biurowych i metalowych
Dodano: 2015-02-19 - wykonanie i dostawa mebli biurowych dla Głównego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Kielcach
Dodano: 2014-09-25 - Dostawa mebli gabinetowych i biurowych
Dodano: 2014-09-02 - Wyposażenie nowej siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach
Dodano: 2014-08-22