Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-917 Warszawa, ul. Senatorska 6/8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8319194/95 , fax. 022 5382549
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie
ul. Senatorska 6/8 6/8
00-917 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8319194/95, fax. 022 5382549
REGON: 00001775600578 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych, modułów i części zamiennych do drukarek, części zamiennych i serwisowych do komputerów oraz sprzętu sieciowego dla III Oddziału ZUS w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych, modułów i części zamiennych do drukarek, części zamiennych i serwisowych do komputerów oraz sprzętu sieciowego dla III Oddziału ZUS w Warszawie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1665 z późniejszymi zmianami), - spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1.Wypełnione Oświadczenie nr 1 o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Załącznik nr 3 do SIWZ); 2.Wypełnione Oświadczenie nr 2 o zapoznaniu się ze wszystkimi warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzorze umowy ( Załącznik nr 4 do SIWZ ); 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Deklaracja wydajności i zgodności z ISO/IEC 19752 wydane przez akredytowane laboratorium badawcze (spełniające normę PN-EN ISO/IEC 17025) - do każdego modelu tonera, który nie jest materiałem wyprodukowanym przez fabrycznego producenta odpowiedniej drukarki (dotyczy poz. 1-5); 5.W przypadku oferowania materiałów innych producentów niż Kyocera, Brother, Oki Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie producenta danej drukarki lub jego uprawnionego przedstawiciela (wraz z załączeniem dokumentu, z którego wynika prawo do występowania jako upoważniony przedstawiciel producenta), że oferowane tonery/ taśmy/ moduły/części mogą być stosowane w drukarkach odpowiednio: Kyocera/ Brother/ Oki nie powodując utraty gwarancji na sprzęt (dotyczy poz. 1-3, 11-13, 16-17). 6.Wypełniony Formularz Oferty (Załącznik nr 1) wraz z dokładnym adresem Wykonawcy, (wypełnione wszystkie pozycje poszczególnych rubryk); 7.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań - wzór-(Załącznik nr 2) - do ewentualnego wykorzystania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH ORAZ OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO DLA POTRZEB CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa dwóch komputerów typu AIO Nr postępowania: ZP/D/KK/15/2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa dwóch laptopów. Nr postępowania: ZP/D/KK/13/2016
Dodano: 2016-07-27 - dostawę urządzeń komputerowych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu komputerowego, teleinformatycznego i oprogramowania - 11 Części
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa komputerów stacjonarnych oraz sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/05/07/2016
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa urządzeń do sieci teleinformatycznej oraz urządzeń komputerowych z oprogramowaniem do nowoutworzonego Centrum Leczenia Mukowiscydozy w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
Dodano: 2016-07-22 - dostawę urządzeń komputerowych dla Instytutu Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-07-22 - dostawę urządzeń komputerowych dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa różnorodnego sprzętu komputerowego dla Wydziału Leśnego SGGW
Dodano: 2016-07-22