Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. Reymonta 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4222600 , fax. 032 4224958
- Data zamieszczenia: 2014-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku
ul. Reymonta 2 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4222600, fax. 032 4224958
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla Oddziału ZUS w Rybniku, Krakowie, Chrzanowie, Bielsku-Białej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla Oddziału ZUS w Rybniku, Krakowie, Chrzanowie, Bielsku-Białej w ilościach przedstawionych poniżej: 1. Kaseta z tonerem do BROTHER FAX-2920 w ilości 8 szt. 2. Kaseta z tonerem do BROTHER FC9880 w ilości 4 szt. 3. Kaseta z tonerem do PANASONIC KX-FLB803 w ilości 10 szt. 4. Kaseta z tonerem do PANASONIC KX-MB773 w ilości 8 szt. 5. Kaseta z tonerem do PANASONIC KX-FL513 oraz do PANASONIC KX-FL613 w ilości 34 szt. 6. Folia termotransferowa do PANASONIC KX-FP158DP oraz do PANASONIC KX-FPG550 w ilości 12 szt. 7. Papier termiczny o rozmiarach 210 x 30 do ASCOMFAX 150 w ilości 2 szt. 8. Kaseta z tonerem do Kyocera XEROX WORKCENTRE PE120I w ilości 5 szt. 9. Kaseta z tonerem do LEXMARK E232 w ilości 6 szt. 10. Bęben do KYOCERA FS-1028MFP w ilości 54 szt. 11. Kaseta z tonerem do KYOCERA FS-1028MFP w ilości 15 szt. 12. Kaseta z tonerem do KYOCERA FS-1030D w ilości 35 szt. 13. Kaseta z tonerem do KYOCERA FS-3900DN oraz do KYOCERA FS-4000DN w ilości 30 szt. 14. Bęben do KYOCERA FS-4020DN w ilosci 35 szt. 15. Kaseta z tonerem do KYOCERA FS-6950DN w ilości 38 szt. 16. Kaseta z tonerem do KYOCERA FS-9100DN w ilości 82 szt. 17. Kaseta z tonerem do BROTHER HL-5250DN w ilości 27 szt. 18. Kaseta z tonerem do HP COLOR LASERJET CM1015MFP Black w ilości 3 szt. 19. Kaseta z tonerem do HP COLOR LASERJET CM1015MFP Cyan w ilości 3 szt. 20. Kaseta z tonerem do HP COLOR LASERJET CM1015MFP Magenta w ilości 3 szt. 21. Kaseta z tonerem do HP COLOR LASERJET CM1015MFP Yellow w ilości 3 szt. 22. Kaseta z tonerem do HP COLOR LASERJET 2550L Black w ilości 2 szt. 23. Kaseta z tonerem do HP COLOR LASERJET 2550L Cyan w ilości 2 szt. 24. Kaseta z tonerem do HP COLOR LASERJET 2550L Magenta w ilości 2 szt. 25. Kaseta z tonerem do HP COLOR LASERJET 2550L Yellow w ilości 2 szt. 26. Kaseta z tonerem do OKI C5950DN Black w ilości 3 szt. 27. Kaseta z tonerem do OKI C5950DN Cyan w ilości 6 szt. 28. Kaseta z tonerem do OKI C5950DN Magenta w ilości 4 szt. 29. Kaseta z tonerem do OKI C5950DN Yellow w ilości 5 szt. 30. Kaseta z tonerem do OKI C5600 Black w ilości 2 szt. 31. Kaseta z tonerem do OKI C5600 Cyan w ilości 2 szt. 32. Kaseta z tonerem do OKI C5600 Magenta w ilości 2 szt. 33. Kaseta z tonerem do OKI C5600 Yellow w ilosci 2 szt. 34. Kaseta z tonerem do HP LASERJET P3005D w ilosci 40 szt. 35. Kaseta z tonerem do HP LASERJET Pro P1102w w ilości 16 szt. 36. Pojemnik z tuszem do HP DESKJET 5940 w ilości 3 szt. 37. Pojemnik z tuszem do HP DESKJET 1220C w ilosci 2 szt. 38. Pojemnik na zużyty toner do KYOCERA 9100 w ilości 50 szt. 39. Pojemnik na zużyty toner do KYOCERA 4020/6950 w ilości 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tonerów, tuszy i wkładów drukujących do drukarek
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów (DZP.381.82.2016.DW)
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-07-01 - Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz nośników (wraz z odbiorem zużytych materiałów celem ich utylizacji) dla Urzędu Miasta Tychy
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
nr sprawy: DZP.381.62.2016.DW
Dodano: 2016-06-22 - Zakup oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek OKI i HP
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów biurowych z nadrukiem. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy, partiami tonerów i tuszy do drukarek komputerowych oraz dostawa tonerów do kserokopiarek do siedziby Zamawiającego. Zadanie 2 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego
Dodano: 2016-06-03 - Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów biurowych. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy, partiami tonerów i tuszy do drukarek komputerowych oraz dostawa tonerów do kserokopiarek do siedziby Zamawiającego. Zadanie 2 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych Zadanie 3 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-05-13