Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i ploterów

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 00051592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i ploterów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i ploterów do Urzędu Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, zgodnie z załącznikiem nr 4 - Szczegółowy wykaz zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: -Tonery do drukarek laserowych - 732 szt. - Atramenty do drukarek atramentowych - 141 szt. -Taśmy do drukarek igłowych i termotransferowych - 171 szt. - Atramenty z głowicami do ploterów - 5 szt. - Głowice do ploterów - 10 szt. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać certyfikaty jakości zgodne ze standardem ISO zgodnie z wykazem w drugiej części załącznika nr 4 -Szczegółowy wykaz zamówienia. Certyfikaty będą do wglądu Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty z produktami równoważnymi tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do produktów oryginalnych, które muszą być kompatybilne ze sprzętem wskazanym przez Zamawiającego oraz wskazane w dokumentacji i opisach technicznych sprzętu. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), nieregenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Produkt równoważny oferowany przez Wykonawcę musi być zgodny z wymaganiami określonymi przez producentów urządzeń (certyfikat jakości zgodny ze standardem ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 lub inny równoważny producenta oferowanego materiału eksploatacyjnego). Materiały eksploatacyjne równoważne (innych firm niż wymienione w specyfikacji) muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, pełnowartościowe. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów (w szczególności dotyczy to obudowy), muszą być wyprodukowane bez naruszenia praw własnościowych i patentowych ich właścicieli lub za ich zgodą. Stosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Przedmiot umowy będzie dostarczany transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego każdorazowo w terminie 7 dni od otrzymania od Zamawiającego zamówienia wysłanego faksem lub pisemnie. Warunki gwarancji: 1. Okres gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne musi wynosić co najmniej 12 miesięcy, 2. Okres gwarancji będzie liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, bez zastrzeżeń, 3. W przypadku ujawnienia, w okresie gwarancji, uszkodzeń, wad lub niesprawności materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej ich wymiany na nowe, wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego drogą telefoniczną, faksem lub pisemnie, 4. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nowe materiały eksploatacyjne, wolne od wad, do siedziby Zamawiającego, na własny koszt, 5. W przypadku wymiany materiałów eksploatacyjnych na nowe, wolne od wad, okres gwarancji biegnie na nowo, od daty ich odbioru, 6. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych w miejsce oryginalnych, Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. Odpowiedzialność ta będzie obejmować całkowity zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie danego materiału eksploatacyjnego, a także bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych a naprawa nie przywróci jego poprzedniej użyteczności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Pzp: 1) Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia- załącznik nr 2a do SIWZ 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie 3 wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, Że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach