SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie ogłasza przetarg
- Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Chełmońskiego 28
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6164482 w. 292 , fax. 032 7519844
- Data zamieszczenia: 2012-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
ul. Chełmońskiego 28 28
43-600 Jaworzno, woj. śląskie
tel. 032 6164482 w. 292, fax. 032 7519844
REGON: 27064118400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie. Przedmiotem dostawy mogą być oryginały materiałów eksploatacyjnych zalecane przez producentów drukarek, kserokopiarek i faksów lub materiały równoważne. Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja asortymentowo - cenowa stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ. PAKIET I - TUSZE, TONERY, TAŚMY Kody i nazwy CPV:22600000-6 tusz; 30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów; 30124300-7 Bębny do maszyn biurowych; 30192320-0 Taśmy do drukarek - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tonerów, tuszy i wkładów drukujących do drukarek
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów (DZP.381.82.2016.DW)
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-07-01 - Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz nośników (wraz z odbiorem zużytych materiałów celem ich utylizacji) dla Urzędu Miasta Tychy
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
nr sprawy: DZP.381.62.2016.DW
Dodano: 2016-06-22 - Zakup oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek OKI i HP
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów biurowych z nadrukiem. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy, partiami tonerów i tuszy do drukarek komputerowych oraz dostawa tonerów do kserokopiarek do siedziby Zamawiającego. Zadanie 2 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego
Dodano: 2016-06-03 - Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów biurowych. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy, partiami tonerów i tuszy do drukarek komputerowych oraz dostawa tonerów do kserokopiarek do siedziby Zamawiającego. Zadanie 2 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych Zadanie 3 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-05-13