Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 4777213 , fax. 33 4777133
- Data zamieszczenia: 2012-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
ul. Bobrecka 29 29
43-400 Cieszyn, woj. śląskie
tel. 33 4777213, fax. 33 4777133
REGON: 07218622400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.cieszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Cieszynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostarczanie dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Cieszynie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1a do niniejszej SIWZ. 2. Wymagane są produkty 100% nowe, w pierwszym gatunku, wolne od wad oraz nie noszące znamion użytkowania. Nie dopuszcza się produktów regenerowanych oraz refabrykowanych zawierających jakiekolwiek elementy pochodzące z recyklingu. Produkty mają być oryginalnie opakowane, opakowania mają być nienaruszone, mają posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności markę producenta, nazwę i model urządzenia do którego produkt ma być zastosowany, oraz termin ważności produktu. Przed każdorazową dostawą Zamawiający żądać będzie na potwierdzenie równoważności zaoferowanych produktów zamiennych raporty z testów zgodnie z normą: ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 wystawione przez producenta produktów równoważnych. Wszystkie materiały eksploatacyjne winny być wytwarzane zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001. Zamawiający przez podpisaniem umowy żądać będzie przedstawienia stosownych certyfikatów potwierdzających powyższe wymagania. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych tzn. innych niż wskazane w załączniku 1a pod warunkiem iż posiadają one nie gorsze parametry niż określone przez Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający w załączniku 1a określa ilości w kolumnie /zamiennik/ Wykonawca może również zaproponować oryginalny materiał eksploatacyjny. Jeżeli w załączniku 1a Zamawiający określa ilości wyłącznie w kolumnie /oryginał/ Wykonawca nie może w ich miejsce zaproponować zamiennika. 4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert zamienników tylko w pozycjach i ilościach wskazanych w tabeli. Z uwagi iż, część drukarek kserokopiarki jest w użytkowaniu Zamawiającego i właściciel nie wyraża zgody na stosowanie zamienników. Pozostałe drukarki są objęte gwarancją, której jednym z warunków jest stosowanie oryginalnych tonerów. 5. Jeżeli Wykonawca zamierza zaproponować materiały równoważne do oferty winien jest również złożyć oświadczenie zawierające następujące informacje: 1. Typ toneru, tusza, kasety, urządzenia określone przez Zamawiającego, 2. Typ toneru, tusza, kasety, urządzenia proponowanego przez Wykonawcę, 3. Oświadczenie treści: /Zaproponowane powyżej materiały eksploatacyjne posiadają parametry nie gorsze niż te jakie posiadają materiały eksploatacyjne określone przez Zamawiającego w załączniku 1a do SIWZ/. Wzór oświadczenia stanowi załącznik 1b do niniejszej SIWZ. Nie złożenie w/w oświadczenia oznaczać będzie, że Wykonawca dostarczy Zamawiającemu materiały oryginalne, określone przez Zamawiającego w załączniku 1a. 6. Za uszkodzenia drukarek spowodowane niewłaściwą współpracą z dostarczonymi zamiennikami odpowiedzialność ponosić będzie Wykonawca. Naprawy uszkodzeń drukarek spowodowane niewłaściwą współpracą z dostarczonymi zamiennikami wykona Zamawiający lub przy braku takiej możliwości wymieni drukarkę na nową - taką samą, lub przy braku takiej możliwości, równorzędną pod względem posiadanych następujących parametrów użytkowych: - ilość i rodzaj posiadanych interfejsów, - pamięć, - sposób druku - taśma/atrament/toner, mono/kolor - szybkość pracy, - rodzaje i formaty obsługiwanego papieru, - zaimplementowane języki opisu strony, - pojemność podajników papieru, - wydajność z 1 tonera, - koszt wydrukowania 1 strony uwzględniający wszystkie koszty składowe utrzymania drukarki - miesięczna obciążalność drukarki (w stronach wydruku) W wyniku tego, wszelkie poniesione przez Zamawiającego koszty naprawy lub wymiany sprzętu obciążać będą Wykonawcę. 7. Produkty odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ich przyjęcie będzie każdorazowo potwierdzane protokołem odbioru podpisywanym przez przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawiane przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny za zgodność z Umową. 8. Wykonawca zobowiązany będzie się do odbioru od Zamawiającego zużytych kaset i pojemników w celu utylizacji zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) do dnia 27 grudnia 2012 r. do godz. 09.00
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.cieszyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tonerów, tuszy i wkładów drukujących do drukarek
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów (DZP.381.82.2016.DW)
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-07-01 - Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz nośników (wraz z odbiorem zużytych materiałów celem ich utylizacji) dla Urzędu Miasta Tychy
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
nr sprawy: DZP.381.62.2016.DW
Dodano: 2016-06-22 - Zakup oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek OKI i HP
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów biurowych z nadrukiem. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy, partiami tonerów i tuszy do drukarek komputerowych oraz dostawa tonerów do kserokopiarek do siedziby Zamawiającego. Zadanie 2 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego
Dodano: 2016-06-03 - Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów biurowych. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy, partiami tonerów i tuszy do drukarek komputerowych oraz dostawa tonerów do kserokopiarek do siedziby Zamawiającego. Zadanie 2 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych Zadanie 3 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-05-13