Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej.

Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Informatyki ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 49-71-497 , fax. 33 49-71-786
  • Data zamieszczenia: 2014-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Informatyki
    pl. Ratuszowy 1 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 49-71-497, fax. 33 49-71-786
    REGON: 00051566100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do pomieszczenia magazynu w siedzibie Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych: taśm, tonerów, tuszy do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, według szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb, od dnia zawarcia umowy do dnia 24.12.2014r. 3. Wielkość i asortyment każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji, tj. zamówienia od osoby upoważnionej ze strony Zamawiającego. 4. Ilości wskazane w Załączniku Nr 1 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 5. Wykonawcy z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 6. Zamawiający oświadcza, iż kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie co najmniej 70% ceny podanej w formularzu ofertowym. 7. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych do godziny 15:00. 8. Zamówienie będzie zgłaszane telefonicznie, faksem lub e-mailem. 9. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia. 10. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych rozumianych jako materiały eksploatacyjne zalecane przez producentów drukarek lub urządzeń, do których są przeznaczone. 11. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą: a) być zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, że produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania tj. jako fabrycznie nowe, b) posiadać naniesiony na obudowie jak i na opakowaniu wewnętrznym i zewnętrznym opis jednoznacznie identyfikujący producenta i produkt zaś na opakowaniu zewnętrznym jego wydajność, oznaczenie, kod produktu, typ i model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności, c) być dostarczone w opakowaniach typowych pojedynczych dla danego produktu wraz z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy), d) być oznakowane indywidualnym numerem seryjnym naniesionym trwale w sposób mechaniczny na obudowie lub zaszytym w elektronice tonera, który to musi być unikalny, oraz posiadać datę przydatności do użycia, która nie może być krótsza niż 12 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z asortymentem równoważnym, z uwzględnieniem wymogów opisanych w punkcie 11 oraz niżej wymienionych: a) pojemność, czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż materiałów zalecanych przez producentów drukarek wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, Załącznik Nr 1 do SIWZ., b) materiały muszą być kompatybilne ze sprzętem do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych bądź lepszych tj. (jakość wydruku, temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalania) w stosunku do materiałów zalecanych przez producenta urządzeń wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ, jak również poprawnie współpracować z urządzeniem w którym będzie zastosowane w każdym aspekcie współpracy w tym poprawnej pracy chipa materiału z drukarką (nie mogą być ograniczone funkcje informacyjne np. ilość pozostałego toneru/tuszu, wyłączanie trybu economode itp.), c) materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą naruszać praw patentowych ani własności intelektualnej. 13. Materiały regenerowane przez innych producentów niż producenci urządzeń drukujących traktowane będą jak materiały niezalecane. 14. Wykonawca zagwarantuje zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli przyczyną awarii będzie zastosowanie materiału, bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli przyczyną awarii będzie zastosowanie materiału, a naprawa nie przywróci jego poprzedniej użyteczności. W sytuacji gdy Zamawiający w wyniku zastosowania materiałów utraci gwarancję producenta urządzenia, Wykonawca pokryje wszelkie zobowiązania finansowe Zamawiającego związane z odzyskaniem gwarancji producenta urządzenia. 15. Okres gwarancji będzie liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, w przypadku ujawnienia, w okresie gwarancji, uszkodzeń, wad lub niesprawności materiałów jak i zmniejszonej wydajności lub jakości, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej wymiany na własny koszt, na nowe wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze do godziny 15:00, od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego drogą telefoniczną, faksem lub e-mail, w przypadku wymiany materiałów na nowe wolne od wad, okres gwarancji biegnie na nowo, od daty odbioru materiałów nowych, wolnych od wad. 16. Opakowania (każdą pojedynczą sztukę), w których dostarczone zostaną materiały Wykonawca oznaczy w następujący sposób: ___________________________________ (pełna nazwa i adres wykonawcy) Dostawa : dd/mm/rrrr 17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieodpłatnego zwrotu Wykonawcy starych, zużytych materiałów w ilościach nie większych niż ilość materiałów kupionych w wyniku realizacji zawartej umowy. Koszty zwrotu, w tym załadunek i transport z magazynu Zamawiającego, ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość - pochodzenie oferowanego materiału
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach