Urząd Miejski w Żelechowie ogłasza przetarg
- Adres: 08-430 Żelechów, ul. Piłsudskiego 47
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7541189 , fax. 025 7541144
- Data zamieszczenia: 2012-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Żelechowie
ul. Piłsudskiego 47 47
08-430 Żelechów, woj. mazowieckie
tel. 025 7541189, fax. 025 7541144
REGON: 00053057700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelechow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów dydaktycznych i pomocy edukacyjnych przeznaczonych do poszczególnych zadań określonych w projekcie Efektywna edukacja - nasz cel, twoja przyszłość. Program rozwojowy szkół podstawowych gm. Żelechów w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych, które zostaną wykorzystane podczas prowadzenia zajęć pozalekcyjnych, dydaktyczno -wyrównawczych, specjalistycznych, w czterech szkołach z terenu gminy Żelechów w ramach projektu Efektywna edukacja - nasz cel, twoja przyszłość. Program rozwojowy szkół podstawowych gm. Żelechów. W ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części (zadań): CZĘŚĆ NR 1 Zakup i dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych do języka polskiego i języka angielskiego w ramach zajęć pozalekcyjnych dla szkół podstawowych. Część nr 1 zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji zwierający szczegółowy wykaz rzeczowy i ilościowy materiałów. CZĘŚĆ NR 2 Zakup i dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych do matematyki, informatyki, przyrody w ramach zajęć pozalekcyjnych dla szkół podstawowych. Część nr 2 zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji zwierający szczegółowy wykaz rzeczowy i ilościowy materiałów. CZĘŚĆ NR 3 Zakup i dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych do nauczania zintegrowanego w ramach zajęć dydaktyczno - wyrównawczych dla szkół podstawowych. Część nr 3 zamówienia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji zwierający szczegółowy wykaz rzeczowy i ilościowy materiałów. CZĘŚĆ NR 4 Zakup i dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych i zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w ramach zajęć specjalistycznych dla szkół podstawowych. Część nr 4 zamówienia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji zwierający szczegółowy wykaz rzeczowy i ilościowy materiałów. CZĘŚĆ NR 5 Zakup i dostawa materiałów biurowych, plastycznych i eksploatacyjnych do drukarek niezbędnych do realizacji zajęć i obsługi projektu. Część nr 5 zamówienia stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji zwierający szczegółowy wykaz rzeczowy i ilościowy materiałów. CZĘŚĆ NR 6 Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego niezbędnego do realizacji zajęć i obsługi projektu. Część nr 6 zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji zwierający szczegółowy wykaz rzeczowy i ilościowy materiałów. Ze względu na złożoność, bardzo szeroki zakres opisywanych towarów i szczególny charakter zamówienia, parametry zamawianych pomocy zostały szczegółowo opisane w załącznikach do poszczególnych części. Opis przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach uwzględnia podział na zadania i rodzaje zajęć edukacyjnych, zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie w/w projektu. Kod zapisany w kol. poz. określa, ze względów organizacyjnych, numer zadania oraz numer pozycji wniosku. Wszystkie dostarczone produkty w ramach zamawianego asortymentu, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami. Posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. Zamawiający dopuszcza oferowanie przez wykonawców innych produktów równoważnych tzn. takich, które posiadają co najmniej takie same parametry techniczne, zespół funkcji użytkowych czy zakres tematyczny i merytoryczny. W przypadku zastosowania produktów równoważnych, produkt musi być równoważny dla wszystkich cech produktu bazowego, również tych z powodów technicznych nie umieszczanych w szczegółowym opisie, a mogących mieć znaczenie przy określaniu stopnia parametrów i cech wymaganych przez Zamawiającego. Równoważność proponowanych produktów będzie podlegać ocenie Zamawiającego na podstawie przekazanych przez Wykonawców dokumentów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od żądania wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zelechow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - III procedura
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego w ramach zadania inwestycyjnego realizowanego przez Zespołu Żłobków m.st. Warszawy pn. Modernizacja Żłobka nr 41 przy ul. Potockich 107
Dodano: 2016-06-24 - WYKONANIE MULTIBOOKÓW NA SYSTEMY OPERACYJNE WINDOWS, IOS, ANDROID, LINUX
Dodano: 2016-06-16 - Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - II procedura
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa wyposażenia dydaktycznego do punktów dziennego opiekuna Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
Dodano: 2016-06-08 - Opracowanie dokumentacji aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa symulatorów i fantomów dydaktycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety. Znak sprawy: AEZ/S-020/2016
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku - przewodniki w alfabecie Braillea i czcionką powiększoną
Dodano: 2016-03-31 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa modeli i symulatorów na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-018/2016
Dodano: 2016-02-05