Przetargi.pl
Dostawa materiałów budowlanych do realizacji zadania pn. Budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 816 Terespol - Sławatycze - Włodawa - Dorohusk - Horodło - Zosin w m. Suszno realizowanego w ramach umowy Nr 16/RZ-r/09 z dnia 24.06.2009 r. pomiędzy Zarządem Województwa Lubelskiego a Gminą Włodawa

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5721635, 5721151 , fax. 082 5721793
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie
    ul. Lubelska 60 60
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 082 5721635, 5721151, fax. 082 5721793
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów budowlanych do realizacji zadania pn. Budowa chodnika i ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 816 Terespol - Sławatycze - Włodawa - Dorohusk - Horodło - Zosin w m. Suszno realizowanego w ramach umowy Nr 16/RZ-r/09 z dnia 24.06.2009 r. pomiędzy Zarządem Województwa Lubelskiego a Gminą Włodawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę następujących materiałów na plac budowy: 1) betonowa kostka brukowa Behaton bez fazy grubości 6 cm szara - 442,8 m2 (41 palet) 2) betonowa kostka brukowa Behaton bez fazy grubości 6 cm czerwona - 507,6 m2 (47 palet) 3) betonowa kostka brukowa Behaton bez fazy grubości 8 cm grafitowa - 346,0 m2 (40 palet) 4) krawężnik betonowy 30x20 szary - 145,0 m 5) obrzeże trawnikowe 30x8 szare - 580,0 m 6) cement portlandzki 32,5 w workach - 16,2 Mg 2. Wykonawca dostarczy materiały własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Koszt załadunku, transportu i rozładunku wliczony jest w wartość wynagrodzenia za wykonanie zamówienia. 3. Wykonawca dostarczy materiały w opakowaniach tzw. palety. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności i opłat za dostarczone wraz z materiałami palety. Odbiór palet nastąpi na koszt Wykonawcy po wbudowaniu dostarczonych materiałów. 4. Dostarczone wyroby betonowe powinny posiadać cechy konstrukcyjno-użytkowe oraz spełniać wymogi PN-EN 1338 a wytrzymałość na ściskanie nie powinna być niższa niż: - kostka brukowa gr. 6 cm - 35 MPa - kostka brukowa gr. 8 cm - 50 MPa - pozostałe wyroby betonowe (krawężnik, obrzeże) - 20 MPa. 5. Wykonawca potwierdzi jakość dostarczonych materiałów poprzez przedłożenie deklaracji zgodności. 6. W przypadku dostaw nie spełniających wymagań Zamawiającego materiały zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy. 7. Okres gwarancji na dostarczone wyroby betonowe objęte niniejszym zamówieniem wynosi 24 miesiące od daty odbioru końcowego. 8. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad dostarczonych materiałów, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zaistniałych wadach a Wykonawca zobowiązuje w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego do usunięcia na własny koszt wbudowanych materiałów wadliwych i wbudowania w ich miejsce materiałów wolnych od wad. 9. Wykonawca odpowiada za realizację dostaw zgodnie z przepisami bhp. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wartość zamówienia netto 70491.80 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441142004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2000,00zł (dwa tysiące 00/100 złotych) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej nalezy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r (Dz.U z 2002 nr 72 poz. 665 t.j.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu powyższych przepisów, 2. Wadium uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na k-to ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 6) Akceptują warunki zawarte w SIWZ, 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć: 1) Ofertę przetargową ( z ceną netto i z podatkiem VAT) wraz z kosztorysem ofertowym 2) Podpisany wzór umowy 3) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach