Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, projektorów multimedialnych, akcesoriów komputerowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na cztery części.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4456603, 4456073 , fax. 081 4456730
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4456603, 4456073, fax. 081 4456730
    REGON: 00000189600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, projektorów multimedialnych, akcesoriów komputerowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na cztery części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu komputerowego, projektorów multimedialnych, akcesoriów komputerowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części: część 1 - dostawa sprzętu komputerowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych UP, wymienionych w załączniku nr 1A, część 2 - dostawa notebooków (5 szt.) z oprogramowaniem (10 szt.) dla Zespołu d.s. Funduszy Strukturalnych UP, wymienionych w załączniku nr 1B, część 3 - dostawa projektorów multimedialnych (2 szt.) dla Zespołu d.s. Funduszy Strukturalnych UP, wymienionych w załączniku nr 1C część 4 - dostawa akcesoriów komputerowych dla poszczególnych jednostek organizacyjnych UP, wymienionych w załączniku nr 2 D.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: - w części 1 - 2.700 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych) - w części 2 - 360,00 zł. (słownie: trzysta sześćdziesiąt złotych) - w części 4 - 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i wykażą: 1/ wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - w części 1 - co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimum 130 000 zł brutto (słownie: sto trzydzieści tysięcy brutto), - w części 2 - co najmniej jednej dostawy notebooków z oprogramowaniem o wartości minimum 17 000 zł brutto (słownie: siedemnaście tysięcy brutto), - w części 4 - co najmniej jednej dostawy akcesoriów komputerowych o wartości minimum 30 000 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy brutto), zgodnie z art. 22 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ). Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udział w postępowaniu. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona według reguły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawców do ofert, wymaganych przez Zamawiającego w Rozdziale VI SIWZ, a także w wyniku ich uzupełnienia, w przypadku, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp lub w oparciu o wyjaśnienia ich treści dokonanych na podstawie art. 26 ust. 4 ustawy Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu składa on wraz z ofertą następujące dokumenty: 6.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie. 6.1.2. Aktualny odpis z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie. 6.1.3. Dotyczy tylko części 1, 2, 4 - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp (podmioty zbiorowe), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot będący podmiotem zbiorowym. 6.1.4. Dotyczy tylko części 1, 2, 4 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot. 6.1.5. Dotyczy tylko części 1, 2, 4 - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot. 6.1.6. Dotyczy tylko części 1, 2, 4 - Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Wykaz Wykonawcy przygotowują na formularzu Doświadczenie zawodowe, zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek postawiony przez Zamawiającego podmioty te mogą spełniać wspólnie. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną będzie spełniać powyższy warunek. 6.1.7. Dotyczy tylko części 1, 2, 4 - Dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie, potwierdzone przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego, w formie np. listów referencyjnych, protokółów odbioru końcowego itp. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie na poparcie doświadczenia zawodowego wykazanego w wykazie, o którym mowa wyżej listy referencyjne lub protokółu odbioru mogą być złożone wspólnie. 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.2., 6.1.3., 6.1.4., 6.1.5. składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.2. ppkt 1 i 2 oraz dokumentu, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2. ppkt. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego żąda: 6.3.1. certyfikatu TCO 03, ISO 13406-2 - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ 6.3.2. certyfikatu TCO 99, ISO 13406-2 - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ 6.3.3. raport badawczy niezależnej jednostki akredytującej, iż głośność jednostki centralnej jest mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 21 dB - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ 6.4 Ponadto oferta powinna zawierać: 6.4.1. Wypełniony formularz Oferta Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 6.4.2. Dowód wniesienia wadium w części 1, 2, 4, złożonego w dowolnej formie opisanej w Rozdz. VIII SIWZ. 6.4.3. Wykaz asortymentowo cenowy na załącznikach 2A i lub 2B i lub 2C i lub 2D (Wykonawca załącza wykaz odpowiednio do części postępowania, w której bierze udział) 6.4.4. Do części 1 i lub 2 pełną i szczegółową specyfikacje techniczna zaoferowanych urządzeń techniki komputerowej z podaniem typu, modelu i parametrów technicznych każdego urządzenia składającego się na cześć 1, 2 w której Wykonawca bierze udział. Specyfikacje oferowanego sprzętu i oprogramowania należy dołączyć do oferty, należy określić oferowana markę i model sprzętu. Na podstawie złożonej oferty zamawiający oceni czy spełnia ona minimalne wymagania SIWZ. 6.4.5. Do części 3 szczegółowy opis parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, fotografie przedmiotu zamówienia, 6.5. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w języku polskim. Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski i poświadczyć przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.up.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach