Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa wyrobów betonowych, betonu i gruntu stabilizacyjnego wg. zadań

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 082 5630450
  • Data zamieszczenia: 2015-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57 57
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 082 5630450
    REGON: 11005287100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa wyrobów betonowych, betonu i gruntu stabilizacyjnego wg. zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów według zadań: Zadanie nr 1 - Sukcesywna dostawa wyrobów betonowych przeznaczonych do kanalizacji zgodnie z załącznikiem nr 1a. Zadanie nr 2 - Sukcesywna dostawa betonu i gruntu stabilizacyjnego zgodnie z załącznikiem nr 1b. 2. Warunki gwarancyjne określone zostały w załącznikach nr 5 i 5a do DIWZ. 2.1 Zamawiający będzie odbierał materiały stanowiące przedmiot umowy (dotyczy zadania nr 1) na własny koszt, w przypadku, gdy magazyn Wykonawcy znajdować się będzie na terenie miasta Chełm oraz w odległości do 5 km od granic administracyjnych miasta Chełm, w terminie nie dłuższym niż 48 h od momentu zamówienia. 2.1.1 W przypadku, kiedy magazyn Wykonawcy będzie znajdował się poza terenem miasta Chełm, w odległości powyżej 5 km od granic administracyjnych miasta Chełm, Wykonawca będzie dostarczał materiały stanowiące przedmiot umowy (dotyczy zadania nr 1) na własny koszt, na podstawie składanych telefonicznych zamówień z tym, że termin realizacji nie może być dłuższy niż 48 godzin od momentu zamówienia. 2.2. Zamawiający będzie odbierał materiały stanowiące przedmiot umowy (dotyczy zadania nr 2) w ilościach do 1 m? na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 48 h od momentu zamówienia. 2.2.1. Wykonawca będzie dostarczał materiały stanowiące przedmiot umowy (dotyczy zadania nr 2) w ilościach powyżej 1 m? na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 48 h od momentu zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, analogicznie do podziału na zadania z pkt 1. 4. Wykonawca składając ofertę uwzględnia obowiązek realizacji przedmiotu umowy w dniu następnym po zawarciu umowy. 5. Prawo opcji. 5.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego w ramach prawa opcji rozszerzenia zamówienia do 25% wartości zawartych umów (dotyczy zadań nr 1 i 2). Faktyczne potrzeby zamawiającego będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy, na warunkach w niej opisanych. 5.2. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia swojego zapotrzebowania. 5.3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji: a) wykonawca będzie zobligowany zastosować warunki i ceny zgodne ze złożoną ofertą; b) wykonawcy przysługuje dodatkowe wynagrodzenie, wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w załącznikach do umowy (załączniki nr 1a i 1b do oferty: Opis i kalkulacja). 5.4. Realizacja zamówienia opcjonalnego odbywać się będzie na podstawie aneksu do zawartej umowy. 5.5. Zamawiający, w terminie do 30 dni przed dniem planowanego rozpoczęcia zamówienia opcjonalnego, zobowiązany będzie przesłać do wykonawcy aneks do umowy, z określeniem zakresu zmian w ilości i wartości sumarycznej. 5.6. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości produktów w zamówieniu podstawowym, poprzez zamówienia składane na zasadach przewidzianych w umowie. 5.7. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zawartej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441142004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgk.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach