Przetargi.pl
Materiały do regulacji studni burzowych

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 082 5630450
  • Data zamieszczenia: 2015-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57 57
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 082 5630450
    REGON: 11005287100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Materiały do regulacji studni burzowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do regulacji studni burzowych z podziałem na zadania.: Zadanie nr 1: Zaprawa podlewkowa do regulacji włazów - 4800 kg w opakowaniach 20 lub 25 kg. Zadanie nr 2: 1) Właz KL D 400 HI 50 samopoziomujący z wkładką amortyzującą, pokrywa bez wentylacji z wypełnieniem betonowym - 80 szt. 2) Pierścień do włazu samopoziomującego - 80 szt. 3) Pierścień żelbetowy do regulacji 600/800 - 160 szt. 4) Taśma uszczelniająca do masy asfaltowej - 350 mb. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki gwarancyjne opisane zostały w załącznikach nr 1, 1a i 5 do DIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać materiały pojazdem wyposażonym w windę samozaładunkową. 4. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonywaną dostawą np. dostawę wraz z rozładunkiem do magazynu zamawiającego mieszczącego się w Chełmie przy ul. Bieławin 5, w godz. 7:00 - 14:30. 5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na zadania określonym w pkt 1. 6. Prawo opcji. 6.1. Zamawiający uwzględniając największy możliwy zakres zamówienia, zastrzega sobie prawo do jednostronnego w ramach prawa opcji rozszerzenia zamówienia podstawowego do 25% wartości zamówienia określonego w ofercie wykonawcy. Faktyczne potrzeby zamawiającego będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy, na warunkach w niej określonych. 6.2. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji: 6.2.1 Wykonawca będzie zobligowany zastosować warunki i ceny jednostkowe zgodne ze złożoną ofertą. 6.2.2. Wykonawca będzie zobligowany dostarczać zamawiającemu przedmiot zamówienia objęty niniejszym zamówieniem, określonym w ofercie wykonawcy. 6.2.3. Wykonawcy przysługiwać będzie dodatkowe wynagrodzenie, wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w ofercie wykonawcy i zawartymi w umowie. 6.3. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia potrzeb na materiały określone w przedmiocie zamówienia. 6.4. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości materiałów w zamówieniu podstawowym, poprzez zamówienia składane na zasadach przewidzianych w umowie. 6.5. Realizacja zamówienia opcjonalnego odbywać się będzie na podstawie aneksu do zawartej umowy. 6.6. Zamawiający, w terminie do 30 dni przed dniem planowanego rozpoczęcia zamówienia opcjonalnego, zobowiązany będzie przesłać do wykonawcy aneks do umowy, z określeniem zakresu zmian w ilości i wartości sumarycznej. 6.7. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441142004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgk.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach