Przetargi.pl
Dostawa materiałów do regulacji studni burzowych z podziałem na zadania

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 082 5630450
  • Data zamieszczenia: 2016-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57 57
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 082 5630450
    REGON: 11005287100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów do regulacji studni burzowych z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do regulacji studni burzowych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Zaprawa podlewkowa (op.25 kg)- 120 szt. (opcje 360 szt.). Zadanie nr 2: Materiały do studni: - Właz KL D400 H150, samopoziomujący, z wkładką amortyzującą, pokrywa bez wentylacji z wypełnieniem betonowym - 40 szt. (opcje 120 szt.). - Pierścień do włazu samopoziomującego - 40 szt. (opcje 120 szt.). - Pierścień żelbetowy do regulacji 600/800 - 100 szt. (opcje 300 szt.). - Taśma uszczelniająca do masy asfaltowej - 200 mb. (opcje 500 mb.). 1.1.Szczegółowy opis materiałów przedstawiony jest analogicznie w załącznikach nr 1a i 1b do DIWZ. 1.2. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać materiały pojazdem wyposażonym w windę samozaładunkową. 1.3. Zgodnie z zastrzeżeniem zawartym w prawie opcji zamawiający zrealizuje w sposób pewny zakup artykułów w ilościach podanych w kolumnie /Ilość gwarantowana bez opcji/. 1.4. Pozostałe ilości (opisane w kolumnie /Ilość opcjonalna/) będą realizowane w zależności od faktycznych potrzeb zamawiającego, zgodnie z przedstawionym poniżej zapisem dotyczącym skorzystania z prawa opcji. 2. W zakresie potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym wymaganiom, należy przedłożyć informację, że: 2.1. Wszystkie oferowane materiały mają posiadać dokument potwierdzający dopuszczenie do stosowania w budownictwie zgodnie z art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawa budowlanego. 2.2. Wszystkie oferowane materiały mają posiadać deklarację zgodności z Polskimi Normami. 2.2.1. W przypadku, gdy nie ma Polskich Norm materiały mogą posiadać wymagane prawem dokumenty atestacyjne dopuszczające do obrotu w krajach Unii Europejskiej z ustawy z 16.04.2004r o wyrobach betonowych (Dz.U. z 2004r. Nr 92 poz. 881). 3. Wykonawca udziela Zamawiającemu: - min. 6 miesięcznej gwarancji jakości oraz rękojmi za dostarczony przedmiot umowy (Zadanie nr 1). - min. 24 miesięcznej gwarancji jakości oraz rękojmi za dostarczony przedmiot umowy (Zadanie nr 2). 3.1. Termin przydatności do użycia zaprawy podlewkowej dostarczonej do Zamawiającego nie może być krótszy niż 2/3 terminu podanego przez producenta (zadanie nr 1). 3.2. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru przedmiotu umowy. 4. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich elementów/usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonywanymi dostawami tj.: dostawa na teren magazynu ul. Bieławin 5 w Chełmie, w godz. 7:00 - 14:30, rozładowanie itp. Prawo opcji. 1.1. Zamawiający, zgodnie z treścią pkt 1 ppkt 1.3. i 1.4, zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji w zależności od faktycznych potrzeb. 1.2. W przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji: a) wykonawca będzie zobligowany zastosować warunki i ceny zgodne ze złożoną ofertą; b) wykonawcy przysługuje dodatkowe wynagrodzenie, wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w załączniku nr 1 do umowy (załączniki do oferty nr 1c Kalkulacja oferty). 1.3. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości produktów w zamówieniu podstawowym, poprzez zamówienia składane na zasadach przewidzianych w umowie. 1.4. Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441142004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgk.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach