Przetargi.pl
dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach

Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Dolnych Wałów 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3392900 , fax. 032 3392962
  • Data zamieszczenia: 2014-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o
    ul. Dolnych Wałów 11 11
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3392900, fax. 032 3392962
    REGON: 27656763200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z numeracją SIWZ: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach. 3.2 Cena ofertowa winna uwzględniać koszty transportu oraz wniesienia w miejsca wskazane przez Zamawiającego (siedziby Spółki). 3.3 Dane teleadresowe terenowych jednostek Zamawiającego są dostępne na stronie internetowej: www.zbm.gliwice.pl 3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr Opis: 1 Temat: dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach. 2 Temat: dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach. 3.5 Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3.7 W zakresie dostawy materiałów biurowych (zadanie nr 1) Zamawiający wskazał przedmioty wyznaczające wymagany standard jakościowy. Wycenione materiały winny stanowić produkt jakościowo i parametrowo nie gorszy niż przedstawiony w zestawieniu. W szczególności Zamawiający podaje wymagania dotyczące papieru biurowego: gramatura (g/m?) 80; Białość (CIE) 161+2; Nieprzezroczystość (%) 93 +2/-1; Grubość (?m) 108+3; Gładkość (wg. testu Bendtsen) 180+50; przeznaczony do wszelkich wydruków (kolor, czarno-biały) oraz drukarek laserowych i atramentowych; wytworzony z drewna pochodzącego z lasów spełniających wymagania określone przez stowarzyszenie FSC; producent winien posiadać certyfikat EU Eco-Label. 3.8 W zakresie dostawy materiałów eksploatacyjnych (zadanie nr 2) przedmiot zamówienia winny stanowić materiały alternatywne do oryginalnych (tzw. zamienniki) posiadające wszelkie wymagane na rynku krajowym atesty i w 100% kompatybilne z urządzeniami, chyba, że w danej pozycji przedmiarowej jest wymóg wyceny i dostawy materiału oryginalnego (wyprodukowanego przez producenta sprzętu). Oferowane materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych winny spełniać poniższe wymogi: a: powinny być fabrycznie nowymi materiałami eksploatacyjnymi, dedykowanymi do danego sprzętu drukującego, b: powinny być opakowane w oryginalne opakowania producentów, z naniesionym symbolem tonera lub tuszu, posiadać na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalającą na identyfikacje produktu, sprzętu z jakim jest kompatybilny i producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, c: powinny być zapakowane w wewnętrzne, szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed wpływami otoczenia, d: powinny być objęte dożywotnią gwarancją, e: pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Za fabrycznie nowe Zamawiający nie uzna produktu, w którym pojemnik został jedynie ponownie napełniony, f: wykonawca ma prawo do zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, co najmniej wydajności identycznej z parametrami tonerów i tuszy producentów wyrobów oryginalnych, g: zamawiający, dopuszczając zaoferowanie tuszy i tonerów równoważnych rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego wyrób jest dedykowany, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera/atramentu, wydajność i jakość wydruku) jak tonery i tusze oryginalne, h: udowodnienie spełnienia warunku równoważności oferowanych tonerów lub tuszy spoczywa na Wykonawcy. Za dowód spełniania równoważności oferowanych tuszy i tonerów Zamawiający uzna tonery i tusze spełniające normy: ISO/IEC 19752 dla wkładów z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 dla wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 oraz 24712 dla wkładów do drukarek atramentowych; ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 oraz PN-N 18001:2004 (do oferty należy dołączyć odpowiednie certyfikaty), i: wykonawca musi oświadczyć, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tuszy i tonerów, j: jeśli nastąpi uszkodzenie sprzętu co spowoduje utratę gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia jego naprawy na własny koszt lub wymieni sprzęt na nowy. 3.9 Dostawy będą realizowane częściowo, według oddzielnych zamówień składanych przez Zamawiającego jedynie poprzez elektroniczną platformę zamówień udostępnioną przez Wykonawcę. Wykonawca winien posiadać stałą ofertę na własnej stronie internetowej. Wykonawca składając ofertę zapewnia o spełnieniu przedmiotowego warunku przez cały okres obowiązywania umowy. 3.10 Zamawiający zwykle wymaga, by dostawa została realizowana na drugi lub trzeci dzień roboczy od daty złożenia zamówienia. Jednakże wymaga się od Wykonawcy sporadycznej gotowości do realizacji zamówienia w terminie do 2 godzin od daty złożenia zamówienia. Trzykrotne niedotrzymanie terminu skutkować będzie rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy oraz naliczeniem kar umownych. 3.11 Pozostałe warunki realizacji zamówienia reguluje treść wzoru umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 3.12 Przedmiot dostaw winien spełniać wytyczne polskich norm technicznych i jakościowych, ze szczególnym naciskiem na przesłanki ekologiczne. Należy zaoferować wyroby dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz w I gatunku. 3.13 Wykonawca/podwykonawca dostawy zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za nie przestrzeganie tych przepisów. 3.14 Zatrudnione osoby winne posiadać aktualne, wymagane prawem polskim zaświadczenia o zdolności do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem. 3.15 Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi na poziomie gwarantującym zachowanie właściwego standardu. W przypadku zgłaszania zastrzeżeń co do jakości świadczonych usług, Wykonawca będzie odpowiednio ponosił konsekwencje finansowe zgodnie z ustaleniami umownymi. 3.16 Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.zbm.gliwice.pl/001.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach