Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńska 199
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8506020 , fax. 076 8506468
- Data zamieszczenia: 2010-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
ul. Jaworzyńska 199 199
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 076 8506020, fax. 076 8506468
REGON: 01034470803677 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych do siedziby AZWRSP w Legnicy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego, tj. Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy, ul. Jaworzyńska 199, 59-220 Legnica. Szczegółowy wykaz materiałów biurowych oraz ilości poszczególnych asortymentów zostały opisane w SIWZ str. 2 i 3. SIWZ dostepna jest na stronie internetowej Zamawiającego - www.anr.gov.pl. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadania wiedzy i doświadczenia , - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej, - nie podlegania wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: - odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert- załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: - stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 3.Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: - odpowiednie oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: - stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 5.Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania - załącznik nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych (MAT-KO/210-358/2016)
Dodano: 2016-06-09 - PRZETARG NIEOGRANICZONY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-05-13 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji) dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa materiałów biurowych dla Gminy Oborniki Śląskie w roku 2016
Dodano: 2015-12-17 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych z podziałem na 2 pakiety
Dodano: 2015-11-27 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2015-07-14 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji) dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytut Badawczego Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2015-06-18 - DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2015-05-05 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę materiałów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2015-03-24