Przetargi.pl
Dostawa kruszywa z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych

Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 06-406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6717024, 6717085 , fax. 023 6736110
  • Data zamieszczenia: 2012-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
    ul. Z. Krasińskiego 4 4
    06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
    tel. 023 6717024, 6717085, fax. 023 6736110
    REGON: 13037834400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy materiałów drogowych z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Zamówienie podzielone zostało na dwa zadania. Zadanie nr 1 Dostawa pospółki drogowej z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pospółki drogowej spełniającej wymogi PN-EN 13242 w ilości 1200 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw do 30%. Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od środków zabezpieczonych w budżecie gminy i ceny jednostkowej zadeklarowanej przez Wykonawcę za 1 tonę kruszywa. Wykonawca przy odbiorze dostawy pospółki drogowej przedstawi stosowny dokument potwierdzający parametry określone w SIWZ, a w razie wątpliwości Zamawiający przekaże właściwej jednostce próbki do badań. W razie stwierdzenia, że kruszywo nie spełnia wymogów określonych w SIWZ koszty wykonanych badań pokrywa Wykonawca, natomiast jeżeli wyniki przeprowadzonych badań potwierdzą zgodność dostarczonego kruszywa z wymogami zawartymi w SIWZ - koszty badań ponosi Zamawiający. Zadanie nr 2 Dostawa gruzu z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gruzu ceglanego lub betonowego lub ceglano-betonowego z recyklingu frakcji 0-63 mm w ilości 1900 ton z przeznaczeniem na remonty bieżące dróg gminnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw do 30%. Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od środków zabezpieczonych w budżecie gminy i ceny jednostkowej zadeklarowanej przez Wykonawcę za 1 tonę kruszywa. Wymagania. Materiał nie może zwierać elementów metalowych, szkła oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych. Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska. Dostawa kruszyw będzie prowadzona systematycznie w okresie trwania zamówienia, tj. do dnia 31.12.2012 r. zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane miejsca w miejscowościach wyłącznie na terenie gminy Opinogóra Górna. Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy, samochodami samowyładowczymi z tylnym oraz bocznym wyładunkiem umożliwiający sukcesywny i w miarę równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze o ładowności nie przekraczającej 20 t. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. Zamawiający wyklucza możliwość użycia do transportu ciągników siodłowych z naczepami. Szacuje się, że minimalna dostawa na daną drogę pospółki drogowej wyniesie 24 tony, natomiast gruzu 22 tony
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach