Przetargi.pl
Dostawa komputerów i drukarek wraz z oprogramowaniem i instalacją do gospodarstw domowych i jednostek podległych na terenie gminy Mochowo

Gmina Mochowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-214 Mochowo,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2763333 , fax. 024 2763178
  • Data zamieszczenia: 2015-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mochowo
    09-214 Mochowo, woj. mazowieckie
    tel. 024 2763333, fax. 024 2763178
    REGON: 61101577300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mochowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputerów i drukarek wraz z oprogramowaniem i instalacją do gospodarstw domowych i jednostek podległych na terenie gminy Mochowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest a) dostawa 309 fabrycznie nowych (rok produkcji - 2015) komputerów i 3 szt. laptopów - notebook z podzespołami, b) dostawa oprogramowania antywirusowego w liczbie 312 licencji i oprogramowania do ochrony rodzicielskiej w liczbie 312 licencji do komputerów z podzespołami i notebooków, c) dostawa 248 szt. drukarek, d) doradztwo techniczne, serwis gwarancyjny sprzętu, konserwacja oprogramowania dla 240 gospodarstw domowych i 8 jednostek podległych wraz z instalacją sprzętu i oprogramowania u beneficjentów ostatecznych i oznakowaniem (oklejenie sprzętu naklejkami wskazującymi źródła finansowania przygotowanymi przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym), wyłonionych na potrzeby realizacji projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Mochowo w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Dotacje na Innowacje Inwestujemy w Waszą przyszłość. Zamawiany sprzęt komputerowy ma być wykorzystywany do obsługi standardowych aplikacji biurowych i multimedialnych, dostępu do sieci Internet i korzystania z podstawowych jej usług oraz realizacji zadań edukacyjnych. Przedmiot zamówienia Zamawiający przeznacza do przekazania w celu nieodpłatnego wykorzystania przez beneficjentów ostatecznych będących uczestnikami działania 8.3 POIG projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie dodatkowe koszty (poza wymienionymi w SIWZ) i ryzyko związane z zastosowaniem innych urządzeń i materiałów Wykonawca ponosi we własnym zakresie. W przypadku kosztów dodatkowych, które wynikają ze zmiany producenta - wszelkie pokrywa Wykonawca. Wykonawca w ramach umowy będzie zobowiązany dostarczyć i zainstalować zamówiony sprzęt oraz oprogramowanie do miejsca zamieszkania (240 gospodarstw domowych) i siedziby (8 jednostek podległych) beneficjentów ostatecznych wskazanych przez Zamawiającego na koszt własny w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność. Dostarczony sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie muszą być gotowe do pracy i nie mogą wymagać od Zamawiającego lub użytkownika jakichkolwiek działań aktywacyjnych, instalacyjnych, rejestracyjnych, itp. Przez zapewnienie serwisu gwarancyjnego należy rozumieć podjęcie naprawy awarii na koszt Wykonawcy najpóźniej do dwóch dni roboczych od dnia zgłoszenia i wykonanie naprawy najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium od Wykonawców w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Stara Biała Oddział w Mochowie 83 9038 0004 3915 9043 2000 0680 z dopiskiem Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Z treści gwarancji powinno jednoznacznie wynikać bezwarunkowe i niezwłoczne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, przy czym: 1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, działaniach lub ogłoszenia, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. Jeżeli Wykonawca wniesie wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub gwarancji bankowej, które nie będą zawierały w swej treści zapisu, o którym mowa w treści punktu VI ppkt 4 SIWZ, zostanie on wykluczony przez Zamawiającego z prowadzonego postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mochowo.bipgmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach