Przetargi.pl
Dostawa komputera przenośnego wraz z pakietem biurowym w polskiej wersji językowej oraz programu do elektronicznego zarządzania rejestrami licencji i zezwoleń transportowych oraz zezwoleń alkoholowych dla Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich

Gmina Ząbkowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 151 881 do 885 wew. 123 , fax. 74 8155445
  • Data zamieszczenia: 2013-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ząbkowice Śląskie
    ul. 1 Maja 15 15
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, fax. 74 8155445
    REGON: 00052611000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputera przenośnego wraz z pakietem biurowym w polskiej wersji językowej oraz programu do elektronicznego zarządzania rejestrami licencji i zezwoleń transportowych oraz zezwoleń alkoholowych dla Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Zakup sprzętu komputerowego i programów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich zgodnie ze Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zakres zamówienia obejmuje: Zakup i dostawę fabrycznie nowego sprzętu oraz oprogramowania: CZĘŚĆ I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego wraz z pakietem biurowym w polskiej wersji językowej dla Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : Dostawa komputera przenośnego wraz z pakietem biurowym w polskiej wersji językowej dla Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich . Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. Produkt dostarczany w ramach niniejszego zamówienia musi być produktem nieużywanym, fabrycznie nowym, wolnym od wad fizycznych i prawnych, zdatnym do użytku. CZĘŚĆ II: Przedmiotem zamówienia jest dostawa programu do elektronicznego zarządzania rejestrami licencji i zezwoleń transportowych oraz zezwoleń alkoholowych dla Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Dostawa programu do elektronicznego zarządzania rejestrami licencji i zezwoleń transportowych oraz zezwoleń alkoholowych w tym: Zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych i regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym, Licencje na przewóz taksówką, Licencje na krajowy transport drogowy osób i rzeczy, Zaświadczenia na przewozy drogowe na potrzeby własne osób i rzeczy, Zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, Jednorazowych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych. Licencjonowanie: komercyjna- minimum 5 użytkowników. 2.1. Wszystkie elementy oferowanego sprzętu winny być fabrycznie nowe, bez wad. 2.2 Urządzenia dostarczane będą bez plombowanych obudów z oznakowanymi podzespołami głównymi z możliwością instalacji rozszerzeń bez utraty gwarancji. 2.3 Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. Zamieszczony w Specyfikacji Technicznej opis przedmiotu określa wymagania minimalne zarówno dla części I jak i dla części II. W przypadku, gdy wykonawca oferuje sprzęt o parametrach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w formularzu oferty w kolumnie potwierdzenie zgodności oferowanego sprzętu z opisem (załącznik do SIWZ) wpisuje TAK. Zamawiający zaakceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub wyższych od wymaganych. W takim wypadku w formularzu oferty (załącznik do SIWZ) Wykonawca wskazuje równoważność lub wyższość proponowanego rozwiązania. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane będą znaki towarowe, patenty lub pochodzenie wykonawca zobowiązany jest do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 2.4 Zaoferowany sprzęt wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego na koszt własny. 2.5 W dniu dostawy wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu karty gwarancyjne na dostarczone urządzenia. 2.6 Oferowany sprzęt musi być kompatybilny z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym. 2.7 Oferowany sprzęt i oprogramowanie musi posiadać szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji oraz karty katalogowe producenta. Wymagane dokumenty winny być przedłożone w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym winny być przetłumaczone i podpisane przez wykonawcę. 2.8 W przypadku gdy w komputerach zainstalowano oprogramowanie należy do każdej jednostki komputerowej dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem licencją. 3. Kontrakt na dostawę wymieniony w pkt. 2 podlega realizacji według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów Kodeksu Cywilnego. 4. Wymagany okres gwarancji jakości oraz rękojmi dla elementów przedmiotu zamówienia został określony każdorazowo w Specyfikacji Technicznej oraz w projekcie umowy. Szczegółowe wymogi i obowiązki określa projekt umowy ( odpowiedni dla każdej części zamówienia), który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki dostawy: Dostawa kompletnego przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego powyżej transportem wykonawcy (własnym lub wynajętym) i na koszt wykonawcy; Dostawa zrealizowana po uprzednim pisemnym powiadomieniu zamawiającego o terminie dostawy. Ostateczny termin dostawy upływa w 14 dniu od daty podpisania umowy. Za należycie zrealizowaną dostawę zamawiający rozumie zakupienie i dostarczenie do wskazanego miejsca kompletnego sprzętu komputerowego wraz z kompletną dokumentacją, rozładowanie dostawy. Każdorazowy odbiór przedmiotu zamówienia będzie realizowany z uczestnictwem komisji zamawiającego oraz przedstawicieli wyznaczonych przez wykonawcę. Komisja (strony) będzie upoważniona do podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach