Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego ogłasza przetarg
- Adres: 00-241 Warszawa, ul. Długa 44/50
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 831 47 25 , fax. 022 831 28 46
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego
ul. Długa 44/50 44/50
00-241 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 831 47 25, fax. 022 831 28 46
REGON: 00000125800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
35 sztuk komputerów stacjonarnych, 8 notebooków, 2 serwery sieciowe, wyposaże4nie dodatkowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w §2 niniejszego artykułu. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania - dotyczy części: I -XVI; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dotyczy części: I - XVI- wykonawcy wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy z tego okresu, co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia każda o wartości minimum 20 000 zł. Należy podać wartości, przedmiot, daty wykonania odbiorców; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK / NIE (spełnia / nie spełnia). 5) Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków wymaganych w ust. 3 niniejszego paragrafu oświadczeniami i dokumentami określonymi w § 2. 6) Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy oraz w art. 4 § 2 pkt. 2 niniejszej SIWZ, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy oraz w art. 4 § 2 pkt. 2 niniejszej SIWZ, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7) Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni wykonawcy, z przyczyn określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą - zgodnym z załączonym do SIWZ formularzem oferty (opracowanym przez zamawiającego) - następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z odpowiednimi zapisami niniejszej SIWZ: 1) Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do formularza Nr 1 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty (Wykonawca składa jeden komplet /załączników/ dokumentów niezależnie od tego na ile części składa ofertę): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy oraz do podpisywania umów (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych);pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i zapis z którego wynika, że dotyczy niniejszego postępowania, 2. Inne dokumenty stanowiące ofertę: 2) Formularz Nr 2 - oświadczenie o warunkach serwisu gwarancyjnego. 3) Formularz Nr 3 - oświadczenie w sprawie podatku VAT. 4) Formularz Nr 4 - oświadczenie dot. spełnienia przez oferowany sprzęt komputerowy wszystkich wymaganych parametrów wraz z załączoną specyfikacją techniczną proponowanego sprzętu (w przypadku zestawów komputerowych, należy podać szczegółową konfigurację z wymienionymi nazwami podzespołów, w przypadku pozostałego sprzętu wystarczy wskazać nazwę i parametry techniczne). 5) Formularz nr 5 - wypełniony formularz cenowy. 6) Formularz nr 6 - wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy z tego okresu co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości minimum 20 000 zł. Należy podać ich wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 7) Wykonawca sporządzi szczegółowe zestawienie (spis) wszystkich dostarczanych oświadczeń i dokumentów i dołączy ten spis do oferty, jako Formularz Nr 7. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty lub ich kserokopie sporządzane w innym języku muszą być przetłumaczone na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. Dokumenty, których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona szczegółowo w niniejszym paragrafie muszą być ważne (aktualne) na dzień składania ofert. 7) Zaleca się dołączenie zaakceptowanego wzoru umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH ORAZ OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO DLA POTRZEB CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa dwóch komputerów typu AIO Nr postępowania: ZP/D/KK/15/2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa dwóch laptopów. Nr postępowania: ZP/D/KK/13/2016
Dodano: 2016-07-27 - dostawę urządzeń komputerowych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu komputerowego, teleinformatycznego i oprogramowania - 11 Części
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa komputerów stacjonarnych oraz sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/05/07/2016
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa urządzeń do sieci teleinformatycznej oraz urządzeń komputerowych z oprogramowaniem do nowoutworzonego Centrum Leczenia Mukowiscydozy w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
Dodano: 2016-07-22 - dostawę urządzeń komputerowych dla Instytutu Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-07-22 - dostawę urządzeń komputerowych dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa różnorodnego sprzętu komputerowego dla Wydziału Leśnego SGGW
Dodano: 2016-07-22