Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Książenicach Gmina Grodzisk Mazowiecki - MEBLE. ZP.271.52.2012.

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
  • Data zamieszczenia: 2012-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
    REGON: 00052478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Książenicach Gmina Grodzisk Mazowiecki - MEBLE. ZP.271.52.2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia ruchomego, w tym mebli szkolnych , biurowych i medycznych, elementów naściennych, wyposażenia i sprzętu porządkowego, sprzętu i drobnego wyposażenia do klas 0, sali gimnastycznej i sali gimnastyki korekcyjnej dla Szkoły Podstawowej w Książenicach przy ul. Marylskiego 3 w Gminie Grodzisk Mazowiecki, dokonania ich rozładunku, wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Dyrektora, dokonania montażu i zamocowania mebli na miejscu ich ustawienia, wypoziomowania, usunięcia opakowań związanych z dostawą i montażem mebli. Przed realizacją dostawy wykonawca zobowiązany jest do dokonania ewentualnych drobnych korekt wymiarowych w przypadku mebli do wnęk lub małych pomieszczeń. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia do akceptacji Zamawiającego proponowanych wzorów dot. dostawy i rozpoczęcia produkcji po ich pisemnej akceptacji przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się do stosowania do wykończenia wnętrz materiałów i wyrobów łatwo zapalnych, których produkty rozkładu termicznego są bardzo toksyczne lub intensywnie dymiące. Wielkości charakterystyczne dla podstawowego zakresu robót: Nazwa Meble ławka uczniowska podwójna 161, ławka uczniowska 8-osobowa w sali plastycznej 2, sztalugi studyjne 14, krzesło uczniowskie 346, krzesło uczniowskie w pracowni plastycznej 14, biurko w administracji 28, krzesło biurowe 56, fotel biurowy 8, szafa regał w klasach 72, szafka na TV 2, szafki kuchenne 1, lodówka w pokoju nauczycielskim 1, szafki kuchenne w pracowni plastycznej 1, szafa regał na dokumenty 44, szafa regał na dzienniki 2, szafa na ubrania 5, fotel wypoczynkowy 4, sofa 2, pufa 1, regał biblioteczny 45, regały do ekspozycji czasopism 5, lada biblioteczna 1 zabudowa pod ladą w pom, ochrony 1, lada w sekretariacie 1, stolik w bibliotece 1, stolik w pom. woźnych 1, stół w bibliotece 3, stół w jadalni i pokoju nauczycielskim 14, stół w świetlicy 6, stolik do kawy 3, krzesła w stołówce i bibliotece 138, stolik komputerowy w pracowni komputerowej, bibliotece, pok. logopedy i pok. reedukacji 30, stolik w zerówce 20, krzesełka w zerówce 100, zestaw mebli przedszkolnych 5, regał do sal rekreacyjnych klas I-III 6, szatnia przedszkolna 1, ławki do szatni przedszkolnej 4, szafa na pościel i na leżaki 2, zestaw ławek w przebieralni 1, regały do magazynu sprzętu sportowego 12, wózek na piłki 1, stół w pokoju logopedy 1, Elementy naścienne godło państwowe 18, zegar naścienny 3, tablica do kredy 14, tablica stalowa + flamastry 5, tablica korkowa 93, gablota korkowa 10, gablota na klucze 3, gablota na puchary 2, rolety okienne 148, lustro w pokoju logopedy 1, poręcz do baletu do sali gimnastyki korekcyjnej 1, Wyposażenia porządkowe kosz na śmieci potrójny 14, kosz na śmieci pojedynczy 34, maszyna czyszcząca 1, kontenery na śmieci 5, Wyposażenie medyczne apteczka pierwszej pomocy 1, łóżko medyczne 1, szafka na leki 1, parawan do gabinetu lekarskiego 1, lodówka do gabinetu lekarskiego 1, Wyposażenie pozostałe leżaki do zerówki 40, dywany 9, wyposażenie sali gimnastyki korekcyjnej 1, stół do tenisa- komplet 1, piłki 1, materace gimnastyczne 10, skrzynia gimnastyczna 1, odskocznia 1, Wykaz mebli wraz z ich szczegółowym opisem stanowi Tabela kosztowa, która zawiera zestawienie wszystkich mebli z podziałem na kategorie, załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10.000,00 PLN Słownie: dziesięć tysięcy złotych. 2.Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji poręczenia, d) termin ważności gwarancji poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów o których mowa w srt. 29 ust. 1 pz.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PKO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub dostarczyć ją zamawiającemu przed otwarciem ofert. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale wraz z ofertą lub przed terminem złożenia Ofert w kasie Urzędu Miasta Grodzisk Maz. ul. Kościuszki 32A 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty lub przekazanie przed otwarciem ofert kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 p.z.p.. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4)w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 , nie złożył dokumentów o których mowa w art.25 ust.1 p.z.p., lub pełnomocnictw , chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach