Przetargi.pl
Dostawa i montaż windy osobowej przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych w budynku PSP w Kuczkach Kolonii

Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 26-634 Gózd, ul. Radomska 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3202357 , fax. 048 3202357
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół
    ul. Radomska 7 7
    26-634 Gózd, woj. mazowieckie
    tel. 048 3202357, fax. 048 3202357
    REGON: 67298274100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gozd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż windy osobowej przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych w budynku PSP w Kuczkach Kolonii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa , montaż windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych w istniejącym szybie windowym murowanym z cegły klinkierowej w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kuczkach Kolonii . Zadanie obejmuje wykonawca zabezpieczy miejsce pracy w sposób nie kolidujący z pracą szkoły i zapewniający całkowite bezpieczeństwo uczniom, przygotowanie szybu windowego poprzez wybicie zamurowanych otworów drzwiowych, na parterze i pierwszym piętrze , dostawa windy z oprzyrządowaniem na miejsce montażu, montaż, sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego i jej rejestracja, dopuszczenie do eksploatacji i uzyskanie pozytywnej decyzji z UDT, wykonanie prób odbioru i rozruchu urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji w tym Urzędu Dozoru Technicznego i Zamawiającego, dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu DTR z instrukcją obsługi konserwacji i eksploatacji w języku polskim, przeszkolenie pracowników Publicznej Szkoły Podstawowej w Kuczkach Kolonii w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu, inne prace niezbędne do prawidłowego wykonania ww przedmiotu zamówienia. Przy uwzględnieniu następujących parametrów technicznych typ osobowy przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, napęd hydrauliczny z systemem umożliwiającym łagodny start i zatrzymanie, udźwig 8 osób, 630 kg, prędkość 0,40 m -s kabina o wymiarach 1 100 x 1 400 wykonana ze stali nierdzewnej, adaptowana pod potrzeby wygodnego użytkowania przez osoby niepełnosprawne , podłoga wykładzina antypoślizgowa, panel dyspozycyjny z przyciskami w wykonaniu antywandalowym, maszynownia na poziomie poddasza, drzwi automatyczne , teleskopowe ze stali nierdzewnej , Winda pracować będzie pomiędzy parterem budynku a pierwszym piętrem Informacje dodatkowe W kalkulacji ceny należy uwzględnić wszelkie roboty budowlane i koszty jakie poniesie wykonawca w związku z dostawą i montażem windy w budynku PSP w Kuczkach Kolonii .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstapił od pobierania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w ustawie i w niniejszej SIWZ oraz następujące warunki 1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Poprzez posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający rozumie wpis przedsiębiorcy do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. 2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu Zamawiający wymaga niezalegania Wykonawcy z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub uzyskania zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie XVIII SIWZ metodą spełnia-niespełnia, z uwzględnieniem przepisu art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia ww warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony formularz oferty - na druku, którego wzór został dołączony do materiałach przetargowych . 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych - w formie załącznika Nr 1 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie załącznik Nr 2 . 4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w formie załącznik Nr 3 i 4 . 5 Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór projektu umowy na realizację zamówienia , który został dołączony do materiałów przetargowych - w formie załącznik Nr 5 6 Folder informacyjny ze zdjęciami zawierający opis techniczny oferowanej windy osobowej - w formie załącznik Nr 6 Inne dokumenty składane wraz z ofertą 1 Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika - w formie załącznik Nr 7 2 W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 ust.2 ustawy Pzp - w formie załącznik Nr 8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gozd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach