Przetargi.pl
Budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego - energooszczędnego w miejscowości: Króle na terenie Gminy Wąsewo

Urząd Gminy Wąsewo ogłasza przetarg

  • Adres: 07-311 Wąsewo, ul. Zastawska 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 6458000 , fax. 029 6458001
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wąsewo
    ul. Zastawska 13 13
    07-311 Wąsewo, woj. mazowieckie
    tel. 029 6458000, fax. 029 6458001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego - energooszczędnego w miejscowości: Króle na terenie Gminy Wąsewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego - energooszczędnego w miejscowości Króle na terenie Gminy Wąsewo. Wykonawca wykona roboty zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem techniczno - budowlanym, przedmiarem robót i obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz SIWZ. Wymagany okres gwarancji co najmniej 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452322107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2.200 zł (słownie: osiem tysięcy czterysta złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy złożą ofertę według określonego wzoru oraz spełnią wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity ze zm. tj: którzy : a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania zamówienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali min.1 zadanie w zakresie budowy linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego - energooszczędnego o wartości min.50.000 zł brutto oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,- posiadanie przez kierownika robót uprawnień w branży elektrycznej. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia. Ocena spełniania tych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i innych dokumentów wymienionych w pkt. 9 SIWZ zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny. Ad. 1a) Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Ad. 1b) Warunek wiedzy i doświadczenia oceniany zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał min.1 zad. w zakresie budowy linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego - energooszczędnego o wartości min.50.000 zł. brutto( potwierdzone referencjami) . Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy przedłożyć dokument stwierdzający posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia - funkcji kierownika budowy (branża elektryczna), oraz zaświadczenia o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. Ad. 1 c) Ocena potencjału ekonomicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Ad. 1d) Na potwierdzenie warunku nie wykluczenia wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( zał. nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty określone w rozdziale 9 pkt. 4 i 5 . Warunek zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć: a) formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 dla niniejszej SIWZ. Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów , należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. b) wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący . c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. d) aktualny wypis lub odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert. e) aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed terminem składania ofert. f) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. g) wykaz robót dotyczących wykonania budowy linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego-energooszczędnego zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z § 1 ust. 2 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) oraz załączenie dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje) - zał. nr 3 do oferty, h) podpisany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ, g) wykonawcy składający ofertę wspólnie na podstawie art. 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zobowiązani są, poza dokumentami wymienionymi wyżej, do złożenia: - umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, - dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu ) spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( na każdej zapisanej stronie). Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wasewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach