Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli dla radomskich domów pomocy społecznej w ramach projektu: Modernizacja i doposażenie radomskich domów pomocy społecznej i towarzyszącej im infrastruktury pomocniczej

Dom Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Wyścigowa 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3604586 w. 26 , fax. 048 3604588
  • Data zamieszczenia: 2011-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy
    ul. Wyścigowa 16 16
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3604586 w. 26, fax. 048 3604588
    REGON: 00124371000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsweteran.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja pomocy społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli dla radomskich domów pomocy społecznej w ramach projektu: Modernizacja i doposażenie radomskich domów pomocy społecznej i towarzyszącej im infrastruktury pomocniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla radomskich domów pomocy społecznej w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego priorytet VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego działanie 7.3 Infrastruktura służąca pomocy społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 w podziale na 8 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Główny przedmiot zamówienia: CPV 39100000-3 Meble Część 1 1.Wyposażenie pokoi - dla Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany Danuty Kijewskiej, ul. A. Struga 88 26-600 Radom 2.Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 39143300-9, 39143120-3, 39143122-7, 39143310-2, 39112000-0 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 1a do SIWZ 4.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienia na okres nie krótszy niż 12 m-cy liczony od daty jego odbioru. Część 2 1.Wyposażenie pomieszczeń socjalnych - dla Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany Danuty Kijewskiej, ul. A. Struga 88 26-600 Radom 2.Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 39150000-8 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ 4.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienia na okres nie krótszy niż 12 m-cy liczony od daty jego odbioru. Część 3 1.Doposażenie łazienek - dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35 26-600 Radom 2.Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 39144000-3 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ 4.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienia na okres nie krótszy niż 12 m-cy liczony od daty jego odbioru. Część 4 1.Utworzenie pokoju gościnnego oraz szatni - zakup wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35 26-600 Radom 2.Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 39143110-0, 39112000-0, 39141300-5 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ 4.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienia na okres nie krótszy niż 12 m-cy liczony od daty jego odbioru. Część 5 1.Doposażenie pokoi mieszkalnych - zakup szafek przyłóżkowych, łóżek, szaf ubraniowych, szafek z umywalkami, kompletów(stół z krzesłami) -dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35 26-600 Radom 2.Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 39141300-5, 39112100-1, 39121200-8 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ 4.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienia na okres nie krótszy niż 12 m-cy liczony od daty jego odbioru. Część 6 1.Meble i wyposażenie ogrodowe - dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35 26-600 Radom 2.Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 39142000-9 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ 4.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 12 m-cy liczony od daty jego odbioru. Część 7 1.Zakup i montaż mebli do pracowni terapii muzycznej i stolarskiej - dla Domu Pomocy Społecznej ul. Rodziny Ziętalów 13 26-600 Radom 2.Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) -39151200-7, 39173000-5 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ 4.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 12 m-cy liczony od daty jego odbioru. Część 8 1.Meble i wyposażenie ogrodowe - dla Domu Pomocy Społecznej ul. Rodziny Ziętalów 13 26-600 Radom 2.Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) -39142000-9 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ 4.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 12 m-cy liczony od daty jego odbioru. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego przy czym Wykonawca powiadomi o terminie tej dostawy najpóźniej na 2 dni przed zaplanowaną dostawą. 2.Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Użytkownika. (dotyczy wyłącznie części: 3-8) 3.Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, wolny od wad, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać normy jakości. 4.Wykonawca zobowiązany jest dokonać podłączenia przedmiotu zamówienia określonego w części 3 do instalacji wodno - kanalizacyjnej w miejscu wskazanym przez Użytkownika. W tym celu zaleca się wizję lokalną wykonawcy w miejscu ostatecznego ustawienia mebli 5.Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia winien dostarczyć instrukcje obsługi i montażu, dokumentację techniczną oraz karty gwarancyjne (tam gdzie są one wymagane). Okres gwarancji jest liczony od daty podpisania protokołu odbioru. 6.Podstawą do odbioru przedmiotu zamówienia będzie protokół podpisany przez wykonawcę oraz upoważnione przez Zamawiającego osoby. 7.Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie itp., Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia asortymentu równoważnego o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsweteran.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach