Przetargi.pl
Dostawa gorących posiłków do szkół na terenie gminy Ełk w 2014 roku

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Słowackiego 15B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 621 87 50 , fax. 087 621 87 51
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Słowackiego 15B 15B
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 621 87 50, fax. 087 621 87 51
    REGON: 79027713100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa gorących posiłków do szkół na terenie gminy Ełk w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa około 115 gorących posiłków dziennie do szkół na terenie gminy Ełk znajdujących się w miejscowościach: Woszczele, Mrozy Wielkie, Rożyńsk, Rękusy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dowozem posiłków. Przedmiotem postępowania jest cena jednostkowa jednego posiłku. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę gorącego posiłku w skład, którego wchodzi: danie gorące - obiad /zupa + drugie danie z surówką + owoce (jabłko, banan, inne )-codziennie/ do placówek szkolnych znajdujących się w miejscowościach: Woszczele-39 posiłków, Mrozy Wielkie-34 posiłków, Rożyńsk- 4 posiłków, Rękusy-38 posiłków dziennie. 3) Posiłki winny być przygotowywane, dostarczane i podawane w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a ich jakość winna odpowiadać obowiązującym normom żywieniowym. Jadłospis powinien być urozmaicony w ten sposób, że te same dania nie mogą się powtarzać w okresie 2 tygodniowym. 4) Wykonawca będzie dostarczać posiłki w termosach oraz talerze i sztućce jednorazowego użytku własnym środkiem transportu, spełniającym wymagania konieczne do zapewnienia właściwych warunków higienicznych i zdrowotnych gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw, przy zachowaniu wymogów określonych w przepisach sanitarnych. 5) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i higienę pracy osób, które uczestniczą na wszystkich etapach realizacji zamówienia. 6) Wykonawca usunie z terenu szkoły zużyte naczynia i sztućce jednorazowego użytku oraz wszelkie odpady żywnościowe na własny koszt. 7) Zakres obowiązków Wykonawcy: - dostawa gorących posiłków w okresie od 03.01.2014 do 30.12.2014 do godziny 13.00 z wyłączeniem dni wolnych od nauki. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości dostarczanych posiłków w każdej podanej szkole w granicach 20%. Informacja o zmianie ilości będzie podana Wykonawcy telefonicznie przez dyrektorów szkół na 2 dni przed jej wprowadzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555240009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.elk.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach