Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych na rzecz Miasta Słupska, jego jednostek organizacyjnych i Spółek w roku 2017.

Miasto Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 488 414 , fax. 598 488 321
  • Data zamieszczenia: 2016-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Słupsk
    Plac Zwycięstwa 3
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 488 414, fax. 598 488 321
    REGON: 59064500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych na rzecz Miasta Słupska, jego jednostek organizacyjnych i Spółek w roku 2017.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych (konfekcji biurowej, papieru ksero oraz druków gotowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych) realizowana na rzecz Miasta Słupska, jednostek organizacyjnych Miasta oraz spółek komunalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty złożonych w części nr 1, nr 2 i nr 4 poprzez wniesienie wadium. Zabezpieczenia oferty wadium wymaga się w następujących kwotach: Dla części nr 1: 4.000,00 zł Dla części nr 2: 3.000,00 zł Dla części nr 4: 5.000,00 zł 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto Zamawiającego o nr 46 1140 1153 0000 2175 4200 1006 z dopiskiem na przelewie „wadium w postępowaniu nr RZP.271.10.2016 – część nr 1 /2/4”, natomiast w pozostałych akceptowalnych formach należy składać wraz z ofertą w osobnej kopercie, w siedzibie Zamawiającego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 pok. Nr 6 Kancelaria Urzędu. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę składającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 i 25a ust. 1, oraz pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust 1, 1a, 2, 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z regulacją art. 46 ust. 4a-5 Pzp. 8. Zamawiający zaleca, aby do oferty została dołączona kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach