Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, ul. Leszczyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 457 501 , fax. 598 457 500
  • Data zamieszczenia: 2016-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Leszczyńskiego 8
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 457 501, fax. 598 457 500
    REGON: 77128612000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku przy ul. Leszczyńskiego 8, przy użyciu maszyny do frankowania – Optimail T1000/1 (Zamawiający jest właścicielem w/w maszyny). 2. Przedmiot zamówienia polega na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu/wydaniu w obrocie krajowym i zagranicznym: - przesyłek listowych nierejestrowanych, - przesyłek listowych poleconych, - paczek pocztowych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie: a) zwrotu przesyłek, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy za pośrednictwem placówek oddawczych Wykonawcy, b) usług komplementarnych do przesyłek rejestrowanych w obrocie krajowym i zagranicznym. 4. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki: a) zwykłe – przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, b) zwykłe priorytetowe – przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, c) polecone – przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, d) polecone priorytetowe – przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, e) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym, f) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym. Przez paczki pocztowe rozumie się paczki zwykłe – rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii i priorytetowe – rejestrowane najszybszej kategorii. 5. Wymiary przesyłek: a) gabaryt „A” to przesyłki o wymiarach: minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, Maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm. b) gabaryt „B” to przesyłki o wymiarach: minimum – jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, Maksimum – suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. Przyjmuje się tolerancję wszystkich wymiarów ± 2 mm. 6. Usługi pocztowe muszą być świadczone zgodnie m. in. z: a) przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r., poz.1113), b) obowiązującymi przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, c) międzynarodowymi przepisami pocztowymi. 7. Wszystkie koszty dostosowania frankownicy do wymogów Wykonawcy (przeprogramowanie, matryce, itp.) ponosi Wykonawca. Pozostałe koszty użytkowania frankownicy, w szczególności koszty serwisowania ponosić będzie Zamawiający. Dostosowanie maszyny frankującej do wymogów wykonawcy nastąpić musi w terminie do 2 tygodni od dnia obowiązywania umowy. 8. Za wykonanie usługi, Zamawiający będzie uiszczał opłatę przy użyciu maszyny do frankowania. 9. W przypadku awarii maszyny do frankowania, Zamawiający będzie uiszczał należności za świadczenie usług w formie opłaty z dołu. W takim przypadku należności wynikające z faktur VAT, Zamawiający regulować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w terminie 21 dni od daty jej wystawienia. Wykonawca wyśle fakturę najpóźniej w następnym dniu roboczym po jej wystawieniu przesyłką poleconą priorytetową. 10. Zasady rozliczania i regulowania należności dla przesyłek opłacanych przy użyciu maszyny do frankowania: a) Zamawiający dokonywać będzie wpłaty kaucji na zabezpieczenie należności na poczet przyszłych usług pocztowych, co skutkować będzie odpowiednim ustawieniem przez wykonawcę licznika maszyny do frankowania. b) Wpłata o której mowa w pkt a), dokonywana przez Zamawiającego na poczet ustawienia licznika maszyny do frankowania, nie będzie stanowiła zaliczki (przedpłaty) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 710) z uwagi na brak możliwości skonkretyzowania na moment wpłaty usług pocztowych, których płatność zabezpiecza kaucja. c) Po otrzymaniu przez wykonawcę kaucji, o której mowa w pkt a), Wykonawca wystawi na Zamawiającego notę uznaniową. d) Ustawianie licznika maszyny frankującej w placówce pocztowej Wykonawcy, odpowiednio do wysokości wpłaty, następować będzie najwcześniej w dniu dokonania wpłaty. e) Za okres rozliczeniowy zamawiający przyjmuje 1 miesiąc kalendarzowy. W terminie 7 dni od zakończenia każdego miesiąca rozliczeniowego, Wykonawca wystawi na zamawiającego fakturę dokumentującą faktycznie zrealizowane usługi pocztowe na rzecz zamawiającego w tym okresie rozliczeniowym. f) Rozliczenie należności za zwrócone w danym miesiącu przesyłki odbywać się będzie miesięcznie na podstawie dokumentów oddawczych sporządzonych przez Wykonawcę. g) W przypadku wysyłki przez Zamawiającego korespondencji nieokreślonej w formularzu cenowym zawartym w Formularzu Oferty, rozliczenie nastąpi zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy. 11. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (polecona, polecona z potwierdzeniem odbioru, priorytetowa) na stronie adresowej przesyłki. 12. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach pocztowych oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty w postaci nadruku na kopercie. 13. Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich otrzymania przez Wykonawcę. 14. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń w stosunku do już odebranych przesyłek (np. nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów w dokumentach nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty itp.) Wykonawca bez zbędnej zwłoki wyjaśnia je z Zamawiającym. Brak możliwości wyjaśnienia zastrzeżeń, o których mowa lub ich usunięcia w dniu odbioru przesyłek od Zamawiającego powoduje, iż nadanie przesyłek przez Wykonawcę nastąpi w dniu następnym, a w przypadku braku możliwości usunięcia niezgodności Zamawiający wycofa przesyłkę przeznaczoną do nadania 15. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie zestawienia, w dwóch egzemplarzach, po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. 16. Przesyłki nierejestrowane nadawane będą na podstawie zestawienia ilościowo-wartościowego nadanych przesyłek. 17. Część przesyłek nadawanych przez Zamawiającego (nie więcej niż 1% wszystkich przesyłek - Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnie jak znaczna jest to część korespondencji – jest ona zależna od zdarzeń nieprzewidywalnych) wymaga stosowania przepisów, o których mowa w art. 57 § 5 pkt 2 kodeksu postępowania administracyjnego, art. 165 § 2 kodeksu postępowania cywilnego, art. 83 § 3 ustawy z 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (Dz. U. z 2012 r., poz. 270 z późn. zm.) i art. 124 kodeksu postępowania karnego. 18. W przypadku przesyłek określonych w ust. 17 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, że nadanie przesyłki skutkować będzie: - zachowaniem terminów, o których mowa w art. 57 § 5 pkt 2 kodeksu postępowania administracyjnego - wniesieniem pisma do sądu, o którym mowa w art. 165 § 2 kodeksu postępowania cywilnego, art. 83 § 3 ustawy z 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (Dz. U. z 2012 r., poz. 270 z późn. zm.) i art. 124 kodeksu postępowania karnego. 19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sporządzenia odrębnego wykazu przesyłek wymagających nadania u operatora wyznaczonego lub ich oznakowania w określony sposób. 20. Zamawiający dopuszcza natomiast możliwość zaznaczenia w zestawieniu przesyłek wymagających nadania u operatora wyznaczonego. 21. Zamawiający dopuszcza sytuację, w której Wykonawca nie będący operatorem wyznaczonym odbiera przesyłki pocztowe od Zamawiającego (dot. przesyłek określonych w ust. 17) i przekazuje je do nadania w placówce operatora wyznaczonego. Celem zachowania terminów przesyłki odebrane od Zamawiającego w danym dniu muszą być w tym samym dniu nadane. Wykonawca nie będący operatorem wyznaczonym będzie nadawał przesyłki pocztowe w placówce operatora wyznaczonego w imieniu Zamawiającego, ale na koszt własny. 22. Jednocześnie Zamawiający zaznacza, że nie przewiduje innej formy oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty niż w postaci nadruku na kopercie za pomocą frankownicy, w wysokości wskazanej w cenniku Wykonawcy. Wykonawca pokrywa wszelkie ewentualne dodatkowe koszty, związane z nadaniem przesyłki w placówce operatora wyznaczonego. Zamawiający dopuszcza możliwość by na kopercie oprócz danych wskazanych przez Zamawiającego znajdowały się informacje o opłacie za usługę pocztową związane ze świadczeniem części zamówienia przez inny podmiot (operatora wyznaczonego), ewentualnie inne informacje związane z obiegiem przesyłek pocztowych, z zastrzeżeniem, że informacje te nie będą zakrywać nadruku adresu firmowego Zamawiającego oraz, że na przesyłce i potwierdzeniu nadania jako nadawca nie może figurować inny podmiot niż Zamawiający. 23. Dowód nadania będzie przekazywany Zamawiającemu na drugi dzień roboczy od dnia nadania. W sytuacji zwrotu niedoręczonej przesyłki nadanej u operatora wyznaczonego Zamawiający uiści na rzecz operatora wyznaczonego należną opłatę. Wykonawca natomiast w następnym okresie rozliczeniowym ustawi licznik maszyny do frankowania powiększony o kwotę, którą Zamawiający uiścił za zwroty u operatora wyznaczonego. Rozliczenie z wykonawcą należności za przesyłki zwrócone przez operatora wyznaczonego będzie dokonywane w oparciu o miesięczne zestawienie sporządzone przez Zamawiającego na podstawie dowodów zapłaty (dowodów księgowych) za przesyłki zwrócone. 24. Zamawiający osobiście, przez upoważnionego przedstawiciela, będzie dostarczał przesyłki do nadania do wskazanej przez Wykonawcę placówki nadawczej, w godzinach od 12:00 do 15:00. Miejscem nadania przesyłek będzie placówka Wykonawcy na terenie Słupska. Placówka Wykonawcy może być oddalona od siedziby Zamawiającego przy ul. Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk w promieniu nie większym niż 2 km. W przypadku, gdy Wykonawca nie ma placówki na terenie Słupska lub placówka jego jest oddalona w promieniu większym niż 2 km od w/w siedziby Zamawiającego to Wykonawca zobowiązany jest nieodpłatnie do odbioru z w/w siedziby Zamawiającego przesyłek przygotowanych do wysłania, raz dziennie, w dni robocze, w godzinach od 13.00 do 14.30. 25. Czas doręczania przesyłek pocztowych, za wyjątkiem przesyłek zagranicznych, nie powinien przekraczać podanych niżej maksymalnych wskaźników terminowości doręczeń. Termin doręczenia określony jest jako D + n, gdzie D oznacza dzień nadania, a n oznacza liczbę dni roboczych, które upłynęły od dnia nadania do dnia doręczenia przesyłki: - dla przesyłek pocztowych będących przesyłkami najszybszej kategorii: D + 2; - dla przesyłek pocztowych niebędących przesyłkami najszybszej kategorii: D + 4. Przedmiot zamówienia obejmuje także zwrot Zamawiającemu niedoręczonych przesyłek niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. W przypadku nieobecności adresata przesyłki rejestrowanej, przedstawiciel wykonawcy pozostawi zawiadomienie (tzw. pierwsze awizo) o próbie doręczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo. W tym terminie przesyłka jest awizowana dwukrotnie (tzw. drugie awizo pozostawia się po 7 dniach od pierwszego awizo). Po bezskutecznym upływie terminu odbioru, wykonawca dokona niezwłocznie zwrotu przesyłki do zamawiającego wraz z podaniem przyczyny zwrotu. W przypadku przesyłek w obrocie zagranicznym obowiązywać będą zasady określone w przepisach międzynarodowych. 26. Wykonawca, bez dodatkowych opłat (poza kwotami określonymi w Formularzu Oferty i cenniku Wykonawcy), będzie doręczał Zamawiającemu, adresowane do niego przesyłki pocztowe, paczki oraz zwrotne potwierdzenia odbioru i ewentualnie zwroty przesyłek i paczek, codziennie (oprócz sobót i dni ustawowo wolnych od pracy): w godz. 7:30 do 13:00, do siedziby Zamawiającego w Słupsku przy ul. Leszczyńskiego 8, pok. 17 (sekretariat). 27. Zamawiający wymaga aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się w Słupsku (co najmniej 5 punktów) i w Ustce (co najmniej 2 punkty) oraz po co najmniej 1 punkcie na terenie każdej gminy obsługiwanej przez zamawiającego (Damnica, Dębnica Kaszubska, Główczyce, Kępice, Smołdzino, Kobylnica, Potęgowo, gmina wiejska Słupsk, gmina wiejska Ustka) i były czynne przez co najmniej 7 godzin dziennie w Słupsku i Ustce oraz co najmniej 4 godziny dziennie w pozostałych miejscowościach, we wszystkie dni robocze (bez dni ustawowo wolnych od pracy i sobót). Umiejscowienie tych placówek musi zapewniać łatwość dotarcia adresatom przesyłek zamieszkałych na obszarze awizacyjnym. 28. Wszystkie w/w placówki wykonawcy muszą być oznakowane na zewnątrz jego logo lub nazwą, posiadać wyodrębnione miejsca do obsługi przesyłek pocztowych. Muszą one spełniać wymogi gwarantujące zabezpieczenie i ochronę danych osobowych oraz zawartych w przesyłkach informacji. Miejsca dedykowane do obsługi przesyłek pocztowych muszą być w pomieszczeniu zamkniętym, ogrzewanym, chroniącym przed deszczem i chłodem odbierających przesyłki. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, na dwa dni przed podpisaniem umowy, dokonania przy udziale przedstawiciela Wykonawcy komisyjnego przeglądu wskazanych przez Wykonawcę placówek pod kątem spełniania powyższych wymagań. W przypadku, gdy placówki wykonawcy nie będą spełniać określonych przez Zamawiającego wymagań zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 29. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (polecona, polecona z potwierdzeniem odbioru, priorytetowa) na stronie adresowej przesyłki. 30. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach pocztowych oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty w postaci nadruku na kopercie. 31. Do przesyłek używane będą koperty Zamawiającego oraz potwierdzenia odbioru Wykonawcy (dostarczane bezpłatnie przez wykonawcę w ilościach wg zapotrzebowania Zamawiającego). Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki. 32. Wykonawca będzie doręczał Zamawiającemu pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po doręczeniu przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej doręczenia. 33. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot niniejszego zamówienia z należytą starannością, poprzez zapewnienie właściwych warunków technicznych i organizacyjnych koniecznych do prawidłowego świadczenia usług pocztowych z zachowaniem bezpieczeństwa obrotu, przestrzegając tajemnicy pocztowej oraz przepisów o ochronie danych osobowych. 34. Przewidywana ilość przesyłek, w tym poszczególnych rodzajów przesyłek, w okresie obowiązywania umowy została wskazana w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 35. Dane podane w załączniku nr 1 do SIWZ dotyczące ilości przesyłek/usług mają charakter orientacyjny i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości przesyłek w ramach kwoty umowy nie stanowi jej zmiany. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego w przypadku, gdy szacunkowe ilości przesyłek/usług, określone w załączniku nr 1, o którym mowa powyżej, nie zostaną w pełni wykorzystane lub zostaną przekroczone w terminie związania umową. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za usługi faktycznie wykonane. Jednocześnie zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji umowy wyniesie 60% ceny podanej w Formularzu ofertowym. 36. Ceny jednostkowe brutto podane przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym będą niezmienne w całym okresie trwania umowy. Mając na względzie przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r., poz.1113 z późn. zm.) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian tych cen pod warunkiem zatwierdzenia ich przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez przywołaną wyżej ustawę. Zmiana cen jest dopuszczalna również: 1) w przypadku zmiany stawki VAT na usługi pocztowe; 2) przypadku, gdy ceny określone przez Wykonawcę w ofercie ulegną obniżeniu w toku realizacji zamówienia, a opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika i/lub regulaminu Wykonawcy będą niższe od cen wynikających z przedłożonej oferty. Wykonawca ma obowiązek wówczas stosować względem Zamawiającego obniżone opłaty pocztowe dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika i/lub regulaminu. 37. W przypadku zmian cen w sposób określony w ust. 36 koszt dostosowania maszyny frankującej do nowego cennika ponosi Wykonawca. 38. Zatrudnienie osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoby, które przez okres realizacji przedmiotu zamówienia będą wykonywać działalność operacyjną na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zatrudnione były przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016, poz. 1666). Przez działalność operacyjną Zamawiający rozumie działalność Wykonawcy związaną z realizacją usług objętych niniejszym postępowaniem w zakresie: odbierania i dostarczania korespondencji, obsługi korespondencji w placówkach pocztowych, czynności ekspedycyjno-rozdzielczych. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań określonych w pkt 1) Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu raz na kwartał (do 15 dnia następnego kwartału) oświadczenia z informacją o ogólnej liczbie osób wykonujących ww. czynności operacyjne na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz informacją jaka część z tych osób zatrudniona jest na umowę o pracę, z zastrzeżeniem, że pierwsze, dodatkowe oświadczenie ma być złożone w terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy. W ostatnim kwartale Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia ww. oświadczenia w terminie do 15.12.2017 r. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 1), Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. 5) W Przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach