Przetargi.pl
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMNINY ŚLESIN

Gmina Ślesin ogłasza przetarg

  • Adres: 62-561 Ślesin, ul. Kleczewska 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2704011 , fax. 063 2704198
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ślesin
    ul. Kleczewska 15 15
    62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2704011, fax. 063 2704198
    REGON: 00053110500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slesin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMNINY ŚLESIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Ślesin. 2. Przedmiotowe zamówienie dzieli się na 2 części: 2.1. Część 1 przedmiotu zamówienia - zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej na potrzeby Gminy Ślesin w planowanej ilości 1 645 734 kWh w terminie od dnia 01.01.2015 roku do dnia 31.12.2015 roku do punktów poboru energii elektrycznej wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2.2. Część 2 przedmiotu zamówienia - zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej na potrzeby Gminy Ślesin w planowanej ilości 766 953 kWh w terminie od dnia 01.01.2015 roku do dnia 31.12.2015 roku do punktów poboru energii elektrycznej wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. - jednak rozpoczęcie dostawy energii elektrycznej nastąpi nie wcześniej niż po spełnieniu wszystkich warunków przyłączenia do sieci OSD, oraz nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania obowiązującej umowy dostawy energii elektrycznej lub umowy kompleksowej (sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej) oraz wejścia w życie umowy o świadczenie usług dystrybucji oraz po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. Rozpoczęcie dostawy energii elektrycznej może następować w różnych datach, odrębnie dla każdego punktu poboru energii określonego w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem punktów poboru energii elektrycznej zawarty jest w Załączniku nr 1. Deklarowane w ww. załączniku zużycie energii elektrycznej jest wielkością szacunkową i służy wyłącznie do obliczenia ceny oferty. 4. Wykaz Zamawiających, na rzecz których działa Zamawiający Upoważniony określony jest w Załączniku nr 2. 5. Dostawa energii elektrycznej realizowana będzie na podstawie umowy sprzedaży energii elektrycznej, o której mowa w art. 5 ust. 2 ustawy Prawo Energetyczne. 6. Niniejsze zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej. 7. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną czynną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy-Prawo Energetyczne. 8. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca musi posiadać aktualne umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD, tj. ENERGA OPERATOR S.A działającym na terenie Zamawiających, umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do punktów poboru energii elektrycznej, określonych w Załączniku nr 1. 10. Zamawiający Upoważniony informuje, iż dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej, procedura zmiany sprzedawcy jest przeprowadzana po raz kolejny, Wszystkie punkty poboru energii elektrycznej posiadają umowę/umowy zawartą z firmą ENERGA OBRÓT SA, AL. GRUNWALDZKA 472, 80-309 GDAŃSK do dnia 31.12.2014 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umig.slesin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach