Przetargi.pl
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY WIERZBINEK

Gmina Wierzbinek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-619 Sadlno, Plac Powstańców Styczniowych 110
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2611380 , fax. 63 2611381
  • Data zamieszczenia: 2015-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wierzbinek
    Plac Powstańców Styczniowych 110 110
    62-619 Sadlno, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2611380, fax. 63 2611381
    REGON: 31101933200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzbinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY WIERZBINEK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    13. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Wierzbinek. 13.1. Przedmiotowe zamówieni dzieli się na 2 części: 1. Część A przedmiotu zamówienia - zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej na potrzeby Gminy Ślesin w planowanej ilości 1 565 598 kWh w terminie od dnia 01.07.2015 roku do dnia 31.12.2016 roku do punktów poboru energii elektrycznej wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Część B przedmiotu zamówienia - zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej na potrzeby Gminy Ślesin w planowanej ilości 1 043 732 kWh w terminie od dnia 01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku do punktów poboru energii elektrycznej wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem punktów poboru energii elektrycznej zawarty jest w Załączniku nr 1. Deklarowane w ww. załączniku zużycie energii elektrycznej jest wielkością szacunkową i służy wyłącznie do obliczenia ceny oferty. 4. Wykaz Zamawiających, na rzecz których działa Zamawiający Upoważniony określony jest w Załączniku nr 2. 5. Dostawa energii elektrycznej realizowana będzie na podstawie umowy sprzedaży energii elektrycznej, o której mowa w art. 5 ust. 2 ustawy Prawo Energetyczne. 6. Niniejsze zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej. 7. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną czynną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy-Prawo Energetyczne. 8. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca musi posiadać aktualne umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD, tj. ENERGA OPERATOR S.A działającym na terenie Zamawiających, umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do punktów poboru energii elektrycznej, określonych w Załączniku nr 1. 10. Zamawiający Upoważniony informuje, iż dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej za wyjątkiem punktów poboru energii elektrycznej z grupą taryfową G11, procedura zmiany sprzedawcy jest przeprowadzana po raz kolejny. Wszystkie punkty poboru energii elektrycznej, za wyjątkiem punktów poboru energii elektrycznej z grupą taryfową G11 - posiadają umowę/umowy zawartą/zawarte z firmą PKP ENERGETYKA SA, UL. HOŻA 63/67, 00-681 WARSZAWA do dnia 30.06.2015 roku. Dla punktów poboru energii elektrycznej z grupą taryfową G11, procedura zmiany sprzedawcy jest przeprowadzana po raz pierwszy. Okres wypowiedzenia umowy kompleksowej wynosi 30 dni, ze skutkiem na koniec miesiąca. Nazwa sprzedawcy dla usługi kompleksowej - ENERGA OBRÓT SA, AL. GRUNWALDZKA 472, 80-309 GDAŃSK. 11. Zamawiający będzie dokonywał płatności należnego wynagrodzenia, w terminie nie krótszym niż 21 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury VAT za dany okres rozliczeniowy. Termin płatności nie może jednakże przypadać wcześniej niż 14 dni roboczych od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia błędów w pomiarze lub odczycie wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego, które spowodowały zaniżenie lub zawyżenie ilości faktycznie pobranej energii elektrycznej, Wykonawca jest zobowiązany dokonać korekty uprzednio wystawionych faktur. Termin płatności faktury korygującej będzie nie krótszy niż 21 dni od dnia jej wystawienia, nie wcześniej niż 14 dni roboczych od dnia jej doręczenia Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wierzbinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach