Sąd Apelacyjny ogłasza przetarg
- Adres: 15-213 Białystok, ul. Mickiewicza 5
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7430470 , fax. 085 7329001
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny
ul. Mickiewicza 5 5
15-213 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7430470, fax. 085 7329001
REGON: 00233929200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.sa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i świadczenie usług przesyłania energii elektrycznej w ramach umowy kompleksowej zgodnie z art. 5 ust. 3 ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. nr 89, poz. 625), do budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 5 w okresie od dnia 01 stycznia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2012 r. 2. Zamawiający jest zaliczany do IV grupy odbiorców energii i grupy taryfowej C21. 3.Moc przyłączeniowa zasilania wynosi 90 kW. 4. Prognozowany pobór energii elektrycznej ustala się w wysokości 180 MWh/rok ( 540 MWh/3 lata). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a w szczególności : a) posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; b) posiadają podpisaną umowę z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne odbędzie się napodstawie żądanych od wykonawców dokumentów potwierdzających wymienione w pkt. 1 warunki udziału w postępowaniu. 3. Ponadto z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1 do 4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień lub pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; 4) Oświadczenie o posiadaniu koncesji na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki 5) Oświadczenie o posiadaniu aktualnej, obowiązującej w terminie wykonywania przedmiotu zamówienia, umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej, B) W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz podmiotów które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia z podaniem części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; C) Inne dokumenty : 1) Formularz ofertowy wykonawcy zgodny z załącznikiem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia D) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A ust.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A. ust. 1,2,3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2) Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowaniawszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę dotyczącą wspólnej realizacji zamówienia (umowę spółki, konsorcjum), określającą: - zobowiązanie do realizacji przedmiotu zamówienia, - zakresu udziału w zamówieniu poszczególnych stron, - czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.sa.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawy energii elektrycznej do obiektów POSG (sprawa nr 42/ZP/WTiZ/16)
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby PWSIiP w Łomży
Dodano: 2016-04-19 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi jej dystrybucji do celów oświetlenia ulicznego oraz zasilenia budynków i obiektów administrowanych przez Gminę Mielnik
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz oświetlenia ulicznego
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz oświetlenia ulicznego
Dodano: 2015-11-16 - Dostawę energii elektrycznej do obiektów Urzędu Gminy Kulesze Kościelne, Zespołu Szkół w Kuleszach Kościelnych i Ochotniczej Straży Pożarnej Nowe Grodzkie w Nowe Grodzkie
Dodano: 2015-10-29 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ (SPRZEDAŻ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI) DLA OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY PIĄTNICA
Dodano: 2015-10-23 - Powiat Suwalski - Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r
Dodano: 2015-10-01 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ (SPRZEDAŻ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI) DLA OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY PIĄTNICA
Dodano: 2015-08-11