Przetargi.pl
KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ (SPRZEDAŻ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI) DLA OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY PIĄTNICA

Gmina Piątnica ogłasza przetarg

  • Adres: 18-421 Piątnica Poduchowna, ul. Stawiskowska 53
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 2162476 , fax. 86 218 24 56
  • Data zamieszczenia: 2015-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piątnica
    ul. Stawiskowska 53 53
    18-421 Piątnica Poduchowna, woj. podlaskie
    tel. 86 2162476, fax. 86 218 24 56
    REGON: 00054229600017
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpiatnica.doc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ (SPRZEDAŻ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI) DLA OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY PIĄTNICA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Piątnica oraz jej jednostek organizacyjnych położonych na terenie gminy. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy 785.995,00 kWh, w tym energia rozliczana w: - grupie taryfowej C 11 - 182.069,00 kWh, - grupie taryfowej C 12a - 115.000,00 kWh, w tym strefa I około 40 %, strefa II około 60 %, - grupie taryfowej C 12b - 487.726,00 kWh, w tym strefa I około 33 %, strefa II około 67 %, - grupie taryfowej G 11 - 1.200 kWh. Podane prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Dane zawarte w Załączniku nr 1 do Specyfikacji wskazujące zużycie i zapotrzebowanie mogą różnić się od szacowanej ilości energii do dostarczenia. Wynika to ze zmian taryf i nowych umów. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. Rozliczanie dostaw energii odbywać się będzie w okresach miesięcznych na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty. Wykonanie zamówienia nastąpi poprzez zawarcie przez Wykonawcę umowy na kompleksową dostawę i dystrybucję energii z Wójtem Gminy Piątnica. Rozliczenia poszczególnych punktów będą przeprowadzane oddzielnie przez odbiorców (Urząd Gminy, bibliotekę publiczną, Gminny Ośrodek Kultury, Zespół Obsługi Szkół, szkoły, przedszkole). Obowiązkiem Wykonawcy będzie wypowiedzenie aktualnych umów na dostawę i dystrybucję energii elektrycznej. Zamawiający posiada porozumienia w sprawie sprzedaży energii elektrycznej do dnia 31.12.2015 r. Wcześniej umowy zawierane były na czas nieokreślony
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy). 2. Wadium powinno być wniesione w formie: - pieniężnej na rachunek bankowy w HEXABANK Spółdzielczy w Piątnicy Nr 68 8762 0009 0000 1270 2000 0020; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w innych formach dopuszczonych przez Zamawiającego winno być dołączone do oferty. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium będzie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugpiatnica.doc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach