Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie ogłasza przetarg
- Adres: 19-200 Grajewo, ul. Konstytucji 3 Maja 34
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 272 36 13 , fax. 086 272 36 13
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie
ul. Konstytucji 3 Maja 34 34
19-200 Grajewo, woj. podlaskie
tel. 086 272 36 13, fax. 086 272 36 13
REGON: 45066682200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-grajewo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Ogólnego im. dr Witolda Ginela w Grajewie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Dostawa nw sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Ogólnego im. dr Witolda Ginela w Grajewie tj: 1. Wielofunkcyjne łóżko elektryczne - 3 szt. 2. Monitor z centralą - 2 szt. 3. Aparat do znieczulania z monitorowaniem - 1 szt. 4. Respirator - 2 szt. 5. Laparoskop z nożem harmonicznym - 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 4)Oryginał oświadczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 1, 2 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)Wypełniony formularz ofertowo-cenowy z parametrami technicznymi - Załącznik Nr 1, 2, 3 , 4, 5. 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych. 3)Akceptowany wzór umowy - Załącznik Nr 7 do SIWZ. 4)Aktualne dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie RP właściwe dla przeznaczenia oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004r. Dz. U. Nr 93 poz.896 ze zmianami. 5)Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 6)Firmowe materiały informacyjne, polskojęzyczną dokumentację z parametrami technicznymi zaoferowanego urządzenia w celu potwierdzenia spełniania wymogów stawianych przez Zamawiającego. 7)Wykaz wszystkich dokumentów - spis treści zawartości złożonej oferty. 8)Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-grajewo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia w ramach projektu Poprawa dostępu do świadczeń opieki długoterminowej dla osób starszych dzięki rozbudowie Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego PODLASIE - NZOZ MD CARE Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Urologii Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa zestawu do 24-godzinnego monitorowania EKG oraz monitorowania ciśnienia tętniczego metodą Holtera; oznaczenie postępowania: DA-ZP-252-32/16
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU
Dodano: 2016-07-26 - Przetarg nieograniczony na: dostawę aparatury medycznej wraz z wniesieniem, rozładunkiem, montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu UMB z podziałem na 7 części
Dodano: 2016-07-14 - Zakup wraz z dostawą artykułów medycznych jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-12 - Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatu USG dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie
Dodano: 2016-07-08 - Zakup wraz z dostawą artykułów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2016-07-06 - Jednostka do znieczulania wziewnego ze strzykawką, przewodami doprowadzającymi i pompą powietrzną
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa zużywalnego sprzętu medycznego na Blok Operacyjny oraz innego drobnego sprzętu medycznego, oznaczenie postępowania DA-ZP-252-28/16
Dodano: 2016-06-30