Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg
- Adres: 98-200 Sieradz, pl. Wojewódzki 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (043) 8266165 , fax. 043 822-30-05
- Data zamieszczenia: 2011-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
pl. Wojewódzki 1 1
98-200 Sieradz, woj. łódzkie
tel. (043) 8266165, fax. 043 822-30-05
REGON: 73093433500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla zasilenia oświetlenia ulicznego miasta Sieradza w 2012 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie dotyczy dostawy energii elektrycznej dla zasilenia obwodów oświetlenia usytuowanego w granicach administracyjnych miasta Sieradza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Określona w nim wielkość przewidywanego zużycia energii elektrycznej oraz ilości punktów jej poboru nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach, a jedynie informuje Wykonawcę o szacunkowej wielkości zapotrzebowania na energię elektryczną. 2. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo Energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 3. Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o posiadaniu aktualnej umowy lub promesy umowy z PGE Dystrybucja S.A. umożliwiającej prowadzenie sprzedaży energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A do obiektów Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości punktów poboru energii, jednakże w rozmiarze nie większym niż 10% ich ilości wykazanej w załączniku nr 1 do umowy. Rozliczanie nowych punktów poboru odbywać się będzie w ramach zamówień uzupełniających. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP O/Sieradz Nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - w Wydziale Finansowym w pok. 19, a kserokopię dokumentu należy załączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2016-07-27 - Zakup energii elektrycznej dla Gminy Łask oraz podległych obiektów, infrastruktury i jednostek gminnych
Dodano: 2016-07-26 - Zakup energii elektrycznej dla Gminy Ujazd na rok 2017
Dodano: 2016-07-06 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2016-07-05 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GRUPY ZAKUPOWEJ GMINY ŁOWICZ I GMINY NIEBORÓW
Dodano: 2016-07-01 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ZDUNY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa oleju opałowego do kotłowni miejskiej w Zelowie
Dodano: 2016-06-20 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2016-06-14 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2016-05-24 - Zakup Energii Elektrycznej w okresie od 1 lipca 2016 r. do 30 czerwca 2018 r
Dodano: 2016-05-06